Gå til innhold

Sparedusj

hufsa!

Anbefalte innlegg

Heia,Jeg hater sparedusj og nå har jeg fått en selv,grr.Så mitt spørsmål er:Går det kke ann å kjøpe normale hoder lengre? Eller er det noe man kan gjør`? Kan jo bore opp hullene,men er det noen andre som forslag,så kom med dem.Jeg tørner av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp nytt dusjhode? Kjøpte ny for 2-3 år siden selv og sa at vi IKKE skulle ha sparedusj, og det var ikke noe problem.

Liker heller ikke at det "småregner på meg" mens jeg skal dusje :fnise:

Endret av Chelmon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med sparedusj. Man ender jo opp med å bruke dobbelt så lang tid i dusjen for å få ut sjampoen.

Penger spart? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp nytt dusjhode? Kjøpte ny for 2-3 år siden selv og sa at vi IKKE skulle ha sparedusj, og det var ikke noe problem.

Liker heller ikke at det "småregner på meg" mens jeg skal dusje :fnise:

Ja,jeg vile kjøpe når jeg kjøpte dusj, for viste det fulgte med sparedusj men de hadde ikke annet der.Var det en kjedebutikk du handla på?? Gud, kansje ett håp for oss her,gubben holder au på å tørne,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg elsker spare dusj! Super deilig, og det tar ikke langt tid å få ut shampooen. Ha riktig høyde på hodet slik at du får fall fra vannet så går alt bra :P Har tykkt langt hår selv. Men det var litt OT.

Det skal gå ann å få tak i vanlige dusjhoder, noen rørleggere selger, det vet jeg. Men tror ikke du finner dem på Clas Olson og OBS bygg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...