Smilla78 Skrevet 10. desember 2003 #1 Skrevet 10. desember 2003 .....skal jeg begynne å trene! Har nemlig fått litt stor mage og "kosehåndtak" jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg rir hver dag (har egen hest) og går hele dagen på jobben, men det er tydeligvis ikke nok.... Er det noen som har erfaring med Family treningssenter? Er det bra? Tenkte å begynne der etter jul. I jula skal jeg kooooooooose meg og prøve å ikke tenke på vekta, men etter jul skal fettet vekk! Jeg er ikke akkurat feit, heller spinkel, men trenger å stramme opp litt.
Gjest Donna Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Jeg også !! Jeg har også bestemt meg for at Etter Jul - DA skal jeg ta meg sammen - da er det slutt med trøstespising og usunne matvaner. Da er det tid for streng disiplin her og knaske- knask på sunn mat. .....Tror jeg da ... :oops: Jeg har iallefall planer om det. Skal kose meg nå i julen - det nytter ikke å slanke seg da, men etter jel .....DA er det andre boller Lykke til
Gjest Fuglehue Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 selv om jeg ikke blir tjukkebolle vil jeg begynne etter jul å trene for ellers vil jeg ese ut og trenge mammatøy
Midnattsol Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 mmm..boller. Var så mye snakk om boller her. Trening ja, absolutt! Etter nyttår skal det trimmes. :trenesmiley:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå