Marry Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg elsker å dra ut på byen men nå begynner jeg å bli lei av å bli sjekka opp..rett og slett.. Bor i Oslo og drar mye ut på Grünerløkka, men føler mange av stedene jeg vanligvis henger på har blitt skikkelig sjekkesteder.. På et av stedene fikk jeg nylig servert replikken "Er det ikke dårlig gjort at gud har skapt deg så pen, mens alle vi andre er så stygge?" Haha seriøst! Jeg prøvde å prate med fyren, men han hadde jo ingenting annet å melde! På lørdag var jeg litt sliten, men dro likevel en liten tur ut uten å drukket noe. Denne kvelden på youngstorget for å møte noen venner. Det første som skjer er at to kompiser av en kompis av meg prøver seg, han ene kysset meg på halsen og tok meg på rumpa når jeg holste på han (!!!) han andre prøvde å få meg med hjem. Jeg overså dem og gikk og snakket med kompisen min. Siden jeg var edru fikk jeg med meg ting som skjedde i lokalet. En gutt kom bort og sa noe sleskt til meg og prøvde å danse med meg, da jeg takket nei gikk han rett bort til neste jente. Jeg kunne se gutter som sirklet rundt mellom alle jentene til de fikk napp.. Flere som føler det er litt drøyt mye kåte folk om dagen? Jeg har bare lyst å dra ut å ha det gøy, uten å måtte fekte bort så mye kåte mannfolk..Gad! 1
Rocky Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Ja, jeg kjenner det igjen! Jeg går ikke ut på byen med mål om å treffe noen, fordi jeg anser det som en dårlig arena for å finne en potensiell kjæreste. Har derfor begynt å gå ut tidligere på kvelden, og hjem før "horden" kommer..
Gjest Survival Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Så.. hvorfor slutter du bare ikke å dra ut da, hvis det irriterer deg så mye?
Gjest Katten. Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Om du først innså at byen er et kjøttmarked nå, da lurer jeg på hvor du har vært de forrige helgene i ditt liv. 3
makkapakka Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Det er iallefall kjøttmarked om lørdagen, syns ikke fredagen er så ille. Kommer litt an på hvor du går også.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Ts, hvis du lærer deg "bitch shield" så kanskje du får være i fred? Ikke smil i allefall, for da kommer idiotene med èn gang. Det gjelder å se litt utilnærmelig ut, for da bruker kjøtthuene tiden sin på "enklere" damer istedet 1
Gjest Flowerbomb Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Du klager på kåte mannfolk og skriver at du vanligvis drar til de samme utestedene.. hvorfor prøver du ikke ut andre steder?! 1
Gjest norah Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Mjnæei, jeg er på byen både på Grunerløkka og på Youngstorvet, og stort sett er det bare menn som kikker bort noen/flere(med varierende hyppighet) ganger iløpet av kvelden og smiler på avstand. Ikke tør(eller vil, det vites jo ikke) de komme bort heller. Så enten går du på helt feil utesteder, eller så er du så grisefin at ingen klarer holde fingra av fatet. Eventuelt en kombinasjon. Men nå går jeg konsekvent ikke på plasser med drita fulle gutter på 25 år heller - så kan hende det er årsaken.
hulaboer Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Haha, byen... Nei, det har jeg virkelig lite lyst til. Best med fest hjemme med kjentfolk. 1
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Haha, byen... Nei, det har jeg virkelig lite lyst til. Best med fest hjemme med kjentfolk. Jepp.
Marry Skrevet 9. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2011 Var kanskje utydelig på det, men jeg drar på endel forskjellige steder ettersom hvem jeg er ute med. Skjønner jo at folk vil hooke opp med hverandre osv, Men syns det bør gå an å ha en koselig samtale ute på byen uten at det står PULE i panna på meg liksom..
Marry Skrevet 9. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2011 Mjnæei, jeg er på byen både på Grunerløkka og på Youngstorvet, og stort sett er det bare menn som kikker bort noen/flere(med varierende hyppighet) ganger iløpet av kvelden og smiler på avstand. Ikke tør(eller vil, det vites jo ikke) de komme bort heller. Så enten går du på helt feil utesteder, eller så er du så grisefin at ingen klarer holde fingra av fatet. Eventuelt en kombinasjon. Men nå går jeg konsekvent ikke på plasser med drita fulle gutter på 25 år heller - så kan hende det er årsaken. Haha mulig..Var sosialen forrige helg.Det er jo en blanding av aldre forsåvidt..men kanskje i overkant av fulle 25åringer
Gjest norah Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 Haha mulig..Var sosialen forrige helg.Det er jo en blanding av aldre forsåvidt..men kanskje i overkant av fulle 25åringer Sosialen ja. Der har du svaret. Der hører man overhode ikke hva andre sier - ergo man må tafse for å få oppmerksomhet. Faktisk gikk jeg derfra forrige gang med den begrunnelse av det var et sjekkested med rosa drinker. Satte først fra meg et par venninner som ble sjekka opp(nææh) og dro med meg resten til en brun pub. Foreslår at du gjør det samme neste gang, kan anbefales
Viljaa Skrevet 11. november 2011 #14 Skrevet 11. november 2011 Enig. Jeg drar ut for å danse og ha det gøy med vennene mine. Vi er en temmelig stor gjeng som drar ut sammen, og da holder jeg meg ofte nærme guttene i den gjengen for å unngå å bli tafset, jukket på eller få servert dårlige sjekketriks. Ja, jeg vet hva jeg drar til når jeg velger å frekventere Trondheims dansesteder, men synes det er litt trist å nesten ikke få gå i fred enkelte kvelder. Og det er ikke fordi jeg utmerker meg spesielt blant andre jenter der heller (da hadde jeg jo på en måte hadde kunnet tatt det som et kompliment om ikke annet), men rundt 10% av guttene der går jo rundt fra jente til jente og plager dem helt til de finner et nek i kvart på to-tiden for å ta med hjem. Når ble det å være glad i å pynte seg for å dra ut og danse med venner synonymt med at folk som vil ha en ons har fritt frem til å forsyne seg? Nei jøss. Er glad det ble tv-kveld i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå