AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg er 30 år, har allltid vært singel, ingen vil ha meg. De jeg har datet har bare behandlet meg dårlig og med en gang vi har hatt sex har de dumpet meg. Vurderer nå å finne meg en thaimann eller kanskje en cubaner, da slipper jeg at familien min skammer seg over at jeg er alene og jeg slipper å bli ensom. Tror dere det er lett for en norsk dame på min alder å finne en thaimann/cubaner?Noen som evt har reist til et annet land for å finne seg en mann? Bare lurer på hvordan jeg skal gjøre det. Har ikke så mye erfaring med sånt. Blir søte unger da
Peachy Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 eh.. begynn med litt andre menn først du! har ingen tro på at du bare kan reise utenlands for å finne en kjæreste. Da finner du i såfall en som vil utnytte deg for å komme til landet/penger. Men for all del, hvis det bare er en mann du vil ha og ikke den store forelskelsen; kjør på, mange menn som tar hva som helst for å komme til Norge.... Hvor finner du disse mennene du har datet sålangt?
karolinn Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Så lenge du trives som singel er det greit å være singel. Du skal gjøre deg selv lykkelig, ikke familien. Ville i første omgang gjort noe med de lave tankene du har om deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Har du prøvd forskjellige datingsider på nettet? Dette er veldig, veldig vanlig for tiden, og mange er på disse sidene, nettopp for å finne noen å dele livet sitt med. Jeg ville sittet meg ned å sydd sammen en fin og sjarmerende kontaktannonse på en "møteside" på nett, og gitt det en sjanse. www.moteplassen.no og www.sukker.no Er to forslag. Selv har jeg hatt gode erfaringer med Sukker, og synes dette er en topp side!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg ønsker meg mann og barn. Men kommer nok aldri til å skje. Jeg har vært medlem av sukker, match, møteplassen, og har nå meldt meg på en thailandsk datingside. Alle menn jeg har møtt via nettdating har vært drittsekker mot meg, de har dumpet meg fordi jeg ikke ville ha sex med en gang. Syns det er litt trist jeg, at det er så mange useriøse menn i Norge. Kanskje en same fra nordnorge eller en fisker er litt mer ordentlig? Noen som har erfaring med thaimenn, samer eller cubanere? Helst de jeg tenker å involvere meg med. Takk for svar, ikke lett å være singel og ville ha kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg har tenkt litt det samme som deg, TS. At hvis jeg skal få meg en mann som virkelig setter pris på meg, så må jeg utenlands. Men jeg syns Thailand var veldig langt unna. Hva med Tyskland eller Str.biritania? De liker norske kvinner og tilhører samme språk- og kulturkrets som oss. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Samtidig sitter det menn rundt i Norge med akkurat samme følelsen. I grunn trist! 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Mager trøst, men du er slettes ikke alene. Personlig hadde arrangert ekteskap fungert fint for meg. Kjærligheten kan komme etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Hva slags respons får du på nettdating, TS? På sukker virker det som det er en del menn 35++ som er veldig klar for å få egen familie. Fikk du ikke kontakt med sånne? Kanksje du kan se på relasjonsprofilen og fylle inn litt nytt?
hulaboer Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Skaff deg en hobby der du kan møte andre. Dropp nettdating, for du er visst for naiv for det.
DBM Skrevet 10. november 2011 #12 Skrevet 10. november 2011 Ja, gå for en same. Helst en sjøsame, fiskere pleier å være ålreite ja
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 det er ikke rart du blir utnyttet hvis du har så dårlig selvtilitt, kanskje du heller burde begynne å jobbe med deg selv, isteden for å tro at en mann på magisk vis vil gjøre deg lykkelig.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #14 Skrevet 10. november 2011 det er ikke rart du blir utnyttet hvis du har så dårlig selvtilitt, kanskje du heller burde begynne å jobbe med deg selv, isteden for å tro at en mann på magisk vis vil gjøre deg lykkelig. Jeg er ikke TS, men det er da ikke så veldig drøyt å ønske seg en egen familie? Slutt det der tullet at av smil så ordner det seg, det handler om innstilling, les the secret og hva faen. HVa legger du i at hun skal jobbe med seg selv? Skal hun lure seg selv til å tro at det er supert å være alene resten av livet sitt? 1
Herr Langbein Skrevet 10. november 2011 #15 Skrevet 10. november 2011 (endret) Alle menn jeg har møtt via nettdating har vært drittsekker mot meg, de har dumpet meg fordi jeg ikke ville ha sex med en gang. Syns det er litt trist jeg, at det er så mange useriøse menn i Norge. Dette burde jeg egentlig ikke fortelle deg, for det er noe vi forsøker å holde hemmelig, men siden du virker så desperat: Det er et stort antall seriøse menn i Norge! (Jeg antar at du med "seriøs" mener menn som først og fremst er ute etter et forhold basert på kjærlighet, og som ikke ser sex som målet med kurtise). Med det utgangspunkt, så er det to muligheter for hvorfor du kun treffer de som ønsker sex med en gang (forresten noe som ikke gjør dem til drittsekker, de har bare et annet mål enn deg): a) Du har vært uheldig, og ved tilfeldigheter har du kun truffet de med sex som mål b) Du velger deg den typen menn som først og fremst ønsker sex, og velger bort de av oss som er mer seriøse For hver gang du dater noen som viser seg å kun være interessert i sex, så øker den statistiske sannsynligheten for at du i dine utvelgelseskriterier selv velger denne type menn (altså at valgmulighet b) er en best refleksjon av virkeligheten) I så tilfelle må du granske deg selv, og hva slags menn du tenner på. Det kan godt hende mange faktorer her er vanskelige å få tak i og er nesten ubevisste. Så må du begynne å variere litt, prøve deg på menn som er litt annerledes, og etterhvert erfare forskjellige egenskaper og hva disse forteller deg om mennesketyper. Verre er det ikke. Endret 10. november 2011 av Herr Langbein
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 #16 Skrevet 10. november 2011 Med det utgangspunkt, så er det to muligheter for hvorfor du kun treffer de som ønsker sex med en gang (forresten noe som ikke gjør dem til drittsekker, de har bare et annet mål enn deg) Om folk er drittsekker eller ikke kommer helt an på om de opererer med en skjult agenda eller ikke. Alle som går inn for å lure andre folk er drittsekker.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #17 Skrevet 11. november 2011 Dette burde jeg egentlig ikke fortelle deg, for det er noe vi forsøker å holde hemmelig, men siden du virker så desperat: Det er et stort antall seriøse menn i Norge! (Jeg antar at du med "seriøs" mener menn som først og fremst er ute etter et forhold basert på kjærlighet, og som ikke ser sex som målet med kurtise). Med det utgangspunkt, så er det to muligheter for hvorfor du kun treffer de som ønsker sex med en gang (forresten noe som ikke gjør dem til drittsekker, de har bare et annet mål enn deg): a) Du har vært uheldig, og ved tilfeldigheter har du kun truffet de med sex som mål b) Du velger deg den typen menn som først og fremst ønsker sex, og velger bort de av oss som er mer seriøse For hver gang du dater noen som viser seg å kun være interessert i sex, så øker den statistiske sannsynligheten for at du i dine utvelgelseskriterier selv velger denne type menn (altså at valgmulighet b) er en best refleksjon av virkeligheten) I så tilfelle må du granske deg selv, og hva slags menn du tenner på. Det kan godt hende mange faktorer her er vanskelige å få tak i og er nesten ubevisste. Så må du begynne å variere litt, prøve deg på menn som er litt annerledes, og etterhvert erfare forskjellige egenskaper og hva disse forteller deg om mennesketyper. Verre er det ikke. Nå er ikke jeg TS, men hvordan skiller man? Jeg pleier å holde bena krysset veldig lenge, men de seriøse mennene blir jo også lei av det. Jeg har opplevd flere ganger at jeg har hatt "en greie" med en mann i flere måneder, kanskje 2 år, blir det har blitt sex, men de stikker bare etterpå når de har fått sitt. Skjønner ikke sånt, jeg.
-Jiinxs- Skrevet 12. november 2011 #18 Skrevet 12. november 2011 Må ærlig innrømme at jeg trodde først at TS var en mann. Men, hvor møter du egentlig disse folka som har sex og så ser du aldri de igjen? Kanskje du bør leite andre steder, evt prøve noen nettdating sider (som har blitt nevn allerede). For jeg er rimlig sikker på at de fleste jenter som er registrer på slike sider hverfall får litt respons på profilen sin.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #19 Skrevet 12. november 2011 Må ærlig innrømme at jeg trodde først at TS var en mann. Men, hvor møter du egentlig disse folka som har sex og så ser du aldri de igjen? Kanskje du bør leite andre steder, evt prøve noen nettdating sider (som har blitt nevn allerede). For jeg er rimlig sikker på at de fleste jenter som er registrer på slike sider hverfall får litt respons på profilen sin. Ja, det stemmer at jenter flest får respons. Men når man tar vekk det som er uinteressant (gamle menn og slibrige menn) sitter man egentlig ikke igjen med så veldig mye. Sånn sett tror jeg egentlig ikke noe på at det er "enklere" å være dame på nettdating enn mann. Tvert i mot, vi får mye dritt sleng etter oss som jeg tror dere slipper...
Sweet77 Skrevet 12. november 2011 #20 Skrevet 12. november 2011 Jeg ønsker meg mann og barn. Men kommer nok aldri til å skje. Jeg har vært medlem av sukker, match, møteplassen, og har nå meldt meg på en thailandsk datingside. Alle menn jeg har møtt via nettdating har vært drittsekker mot meg, de har dumpet meg fordi jeg ikke ville ha sex med en gang. Syns det er litt trist jeg, at det er så mange useriøse menn i Norge. Kanskje en same fra nordnorge eller en fisker er litt mer ordentlig? Noen som har erfaring med thaimenn, samer eller cubanere? Helst de jeg tenker å involvere meg med. Ja, kanskje det? Eller kanskje ikke? Hva i huleste får deg til å tenke at samer, thaimenn eller cubanere er mer ordentlig enn andre? Eller tenker du at de er mer naive enn andre, slik at om dere har dårlig sex så dumper de deg ikke likevel av en eller annen grunn.. Og at familien din skammer seg over at du er alene i en alder av 30... hva slags familie har du egentlig?? HVEM i dagens Norge skammer seg over at noen i familien er single? Enten så bor du på et sted der man henger totalt etter resten av samfunnet, eller så er de bare sosialt retardert. Flytt til Oslo, singellivets hovedstad. Her har du i alle fall større sjanse til å møte andre i din situasjon, så kan dere sitte og klage sammen. Trenger du større utvalg av samer og cubanere så myldrer det av dem her. "YOU GO, GIRL!!!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå