Gå til innhold

Interiørmagasiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe abonnement på et interiørmagasin til mamma nå til bursdagen, og lurer på hvilket interiørmagasin som dere vil anbefale.

Favorittmagasinet hennes er "vakre hjem" men abonnementet på dette var det dyreste man fikk tak i, og litt mer enn det jeg skal bruke.

To andre magasiner jeg har sett på er "Bolig pluss" og "BoNytt"

Hun har en romantisk, og litt landelig stil.

Tips taes imot med stor takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvorfor det ble krysset av på anonym, forresten. Det var ikke meningen.

Skrevet

Hvis hun liker landlig stil, tror jeg BoligPluss er bedre enn Bonytt. :)

• Liker 2
Skrevet

Enig med dne over her at BoligPluss er bedre enn Bonytt med tanke på landling stil.

Ellers har du "Lev Landlig" som også er ett bra blad.

• Liker 1
Skrevet

Rom 123 er min favoritt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bo Bedre liker jeg godt!

Edit:

Hmm, når der gjelder landlig og romantisk, så vet jeg ikke. Jeg ser ikke på Bo Bedre som den stilen tror jeg.

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Maison er vel mer landlig enn bobedre. Her ville jeg tittet på nettsiden til de ulike bladene og sett hva deres fokusområder er og hva som passer best til moren din :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Rom 123 og Hytteliv.

Skrevet

maison og designmagasinet

Skrevet

Hva med "Boligdrøm"? Jeg synes ofte de er hakket mer "romantisk" enn BoligPluss.

Jeg hadde ikke kjøpt BoBedre, Interiørmagasinet eller Designmagasinet iallefall, da heller BoligPluss eller til nød Rom123/Maison...

• Liker 1
Skrevet

Er shabby fan selv,og anbefaler uten tvil boligdrøm og vakre hjem!:)

Skrevet

Glemte Boligdrøm ja, det er veldig fint!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fan av det nye interiørbladet Studio. Det skriver om norske boliger, har konkrete tips og kule personer som intervjues. Fin layout også. Ikke så dillete som de andre bladene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...