Gå til innhold

Autokrrektur-lister

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Skriver i et dokument som vi er flere som jobber i, og ergo sender oss i mellom elektronisk. Dette er selvsagt et dok. i word-hel....

Hver gang jeg setter inn curseren og begynner å skrive, så dukker denne greia opp som sier at autokorrekturlister ikke er installert (vet jeg vel!) og om jeg vil installere nå? Det er ikke så ille i seg selv, men at jeg ikke alltid ser den, og dermed skriver og trykker på en tast som den synes er så hyggelig, og så begynner den å installere seg selv, noe jeg overhodet ikke er interessert i. Jeg har ikke softwaren heller... men spørsmålet mitt er: Hvordan jeg deaktivert dr....? Har spurt word-hjelperen og oppnådde bare å bli enda mer irritert...

Noen som vet?

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-18 11:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Håper inderlig du får svar, jeg har nemlig akkurat samme problemet, og det er til å bli temmelig illsint av!! Må bite meg i tunga noen ganger, så ikke ungene skal lære noen nye ord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og dere har haket bort funksjonen som skal drive autocorrect ? (Tools - Autocorrect -replace text as you type.)

og også automatically use.... (nederst i boksen).

Har dere prøvd så får vi se om vi finner en annen mulighet.

Lykke til

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...