Tusenfryd Skrevet 18. mai 2002 #1 Skrevet 18. mai 2002 Skriver i et dokument som vi er flere som jobber i, og ergo sender oss i mellom elektronisk. Dette er selvsagt et dok. i word-hel.... Hver gang jeg setter inn curseren og begynner å skrive, så dukker denne greia opp som sier at autokorrekturlister ikke er installert (vet jeg vel!) og om jeg vil installere nå? Det er ikke så ille i seg selv, men at jeg ikke alltid ser den, og dermed skriver og trykker på en tast som den synes er så hyggelig, og så begynner den å installere seg selv, noe jeg overhodet ikke er interessert i. Jeg har ikke softwaren heller... men spørsmålet mitt er: Hvordan jeg deaktivert dr....? Har spurt word-hjelperen og oppnådde bare å bli enda mer irritert... Noen som vet? _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-18 11:09 ]
hjemmemamma Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 Håper inderlig du får svar, jeg har nemlig akkurat samme problemet, og det er til å bli temmelig illsint av!! Må bite meg i tunga noen ganger, så ikke ungene skal lære noen nye ord....
HMSP Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 .. og dere har haket bort funksjonen som skal drive autocorrect ? (Tools - Autocorrect -replace text as you type.) og også automatically use.... (nederst i boksen). Har dere prøvd så får vi se om vi finner en annen mulighet. Lykke til 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå