Tusenfryd Skrevet 18. mai 2002 #1 Del Skrevet 18. mai 2002 Skriver i et dokument som vi er flere som jobber i, og ergo sender oss i mellom elektronisk. Dette er selvsagt et dok. i word-hel.... Hver gang jeg setter inn curseren og begynner å skrive, så dukker denne greia opp som sier at autokorrekturlister ikke er installert (vet jeg vel!) og om jeg vil installere nå? Det er ikke så ille i seg selv, men at jeg ikke alltid ser den, og dermed skriver og trykker på en tast som den synes er så hyggelig, og så begynner den å installere seg selv, noe jeg overhodet ikke er interessert i. Jeg har ikke softwaren heller... men spørsmålet mitt er: Hvordan jeg deaktivert dr....? Har spurt word-hjelperen og oppnådde bare å bli enda mer irritert... Noen som vet? _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-18 11:09 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjemmemamma Skrevet 28. mai 2002 #2 Del Skrevet 28. mai 2002 Håper inderlig du får svar, jeg har nemlig akkurat samme problemet, og det er til å bli temmelig illsint av!! Må bite meg i tunga noen ganger, så ikke ungene skal lære noen nye ord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 .. og dere har haket bort funksjonen som skal drive autocorrect ? (Tools - Autocorrect -replace text as you type.) og også automatically use.... (nederst i boksen). Har dere prøvd så får vi se om vi finner en annen mulighet. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå