Gå til innhold

Hva er best av blogspot.com og blogg.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hva er egentlig forskjellen?? Jeg har skjønt det slik at det er mye vanskeligere å få lesere på blogspot.com, stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Eg foretrekker blogger (blogspot), enklere å fikse designet og man slipper unna fjortisene som kun kommenterer for å få kommentarer tilbake. Det er nok lettere å få lesere innom på blogg.no siden det er topplister i hytt og pine.

Skrevet

Eg foretrekker blogger (blogspot), enklere å fikse designet og man slipper unna fjortisene som kun kommenterer for å få kommentarer tilbake. Det er nok lettere å få lesere innom på blogg.no siden det er topplister i hytt og pine.

Tusen takk, Apophis. Du skjønner, jeg har hatt en blogg på blogspot nå i ganske nøyaktig ett år, men sliter faktisk med dette med designet, fordi jeg var så "lur" å bruke layout fra pyzam.com da jeg startet den opp, og nå aner jeg ikke hvordan jeg forandrer på det?

Og så er det dette me lesere da.. Jeg får jo aldri kommentarer, selv om jeg ser på statistikken at jeg jo har lesere, og selv om jeg selv kommenterer på andre blogger. Fikk høre at det var lettere å få lesere på blogg.no, nettopp pga det du sier om topplister o.l. Bloggen blir liksom mye mer opplyst for offentligheten der, så nå vurderer jeg å gå over til blogg.no. Det er jo ikke så morsomt å bare blogge for "seg selv" :)

Har du noen andre tips for å få lesere på blogspot.com?

Gjest Apophis
Skrevet

Tusen takk, Apophis. Du skjønner, jeg har hatt en blogg på blogspot nå i ganske nøyaktig ett år, men sliter faktisk med dette med designet, fordi jeg var så "lur" å bruke layout fra pyzam.com da jeg startet den opp, og nå aner jeg ikke hvordan jeg forandrer på det?

Og så er det dette me lesere da.. Jeg får jo aldri kommentarer, selv om jeg ser på statistikken at jeg jo har lesere, og selv om jeg selv kommenterer på andre blogger. Fikk høre at det var lettere å få lesere på blogg.no, nettopp pga det du sier om topplister o.l. Bloggen blir liksom mye mer opplyst for offentligheten der, så nå vurderer jeg å gå over til blogg.no. Det er jo ikke så morsomt å bare blogge for "seg selv" :)

Har du noen andre tips for å få lesere på blogspot.com?

Eg har ikkje hørt om den sida (pyzam.com), men du fikser det under "utforming" og "mal" vil eg tru. Eg pleier å velge bakgrunner fra thecutestblogontheblock.com, der er det instruksjoner om hvordan du legger det til.

Eg har samme problemet, har lesere men få som kommentere. Det plager ikkje meg, siden eg blogger mest for min egen del og så familie kan følge med på livet mitt (de veit ikkje hvordan man kommentere :gjeiper: ). Eg har egentlig ikkje noen gode tips, man må bare skrive om ting som kan interessere andre og gjerne legge ut bilder, legge igjen kommentarer på andre blogger, følge andre blogger, stille spørsmål, ha venner som blogger/leser, lese lokale blogger og kommentere der (folk liker å følge med på bloggene til folk som bur på samme sted/som de veit hvem er), osv.

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg foretrekker heller wordpress jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...