Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2003 #1 Skrevet 10. desember 2003 Noen som har en god krem til ansiktet og anbefale? En krem som kan kjøpes på apoteket og er uten mineraloljer foreksempel? Bruker vanligvis Dermalogica - active moist, men nå er den tom, og det tar noen dager før jeg får fatt på en ny, trenger en erstatning foreløpig.... Clea
Gjest Jamila Skrevet 10. desember 2003 #2 Skrevet 10. desember 2003 Stikke innom nærmeste hudpleier og be om å få prøver siden du har lyst til å kjøpe ny? Så klarer du deg til lookfantastic står på døra? Vet den er litt drøy, men produsenten er jo den samme og den som sitter igjen med salget til slutt
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 På apoteket og UTEN mineraloljer??? Det høres ut som en selvmotsigelse... :o Fra apoteket liker jeg Avène, men jeg har ultratørr hud... Ellers kan du jo teste ut Dr. Hauschka, det er i hvertfall produkter uten mineraloljer.
Elze Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Vichy fra apoteket er faktisk veldig bra. Hvis du vanligvis bruker Active Moist, vil jeg tro enten Oligo25 (kr 169) eller Thermal S1 (139 kr?) passer for deg. Begge er uten mineraloljer, tror jeg. De er ofte rause med prøver på Vichy på apoteket, så spør gjerne om det først. Jeg har hatt begge og var veldig fornøyd, bruker Active Moist nå og synes egentlig ikke den er noe spesielt mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå