AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 På mandag skal jeg få botox i panne, ved siden av øynene og i sinnarynken. Først var jeg tenkt å ta bare ett område, ved siden av øynene, men siden det blir billigere å ta tre områder totalt, så gjør jeg det, og jeg ønsker jo å se yngre ut .. Men nå nærmer dagen seg. Og jeg blir usikker. Hvor stor forandring blir det? Vil alle kunne se at jeg har tatt botox? Gjør det veldig vondt? Jeg er forresten 34 år og har en del "leverynker" som jeg føler meg svært lite komfortabel med. Jeg føler at jeg siste året ser ti år eldre ut enn i fjor. Jeg har gått ned ti kilo i vekt, og det gjør til at rynkene viser mer. Jeg håper virkelig noen kan fortelle meg litt om sine erfaringer. Såg noen at du hadde gjort det? Fikk du kommentarer om det? Angrer du? Var det vondt? Osv..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jeg er 40 og tok botox for 14 dager siden. Tok i sinnarynken og smilerynkene rundt øyene. Sinnerynken forsvant ikke helt.. men hun dama på salongen sa at om jeg tok botox jevnlig ville den etterhvert strekkes helt ut. Smilerynkene ved øynene forsvant :-) :-) Angrer ikke, men får litt dårlig samvittighet av å bruke såpass mye penger på noe som jeg inderst inne syns er unødvendig, samtidig som jeg syns det var nødvendig ellers hadde jeg jo ikke gjort det. Kan jeg spørre hvor mye du skal betale for 3 områder? Jeg valgte ikke å ta i pannen fordi jeg syns det er naturlig med litt rynker på denne alderen :- ) Lykke til , tror nok du blir fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Jeg er 40 og tok botox for 14 dager siden. Tok i sinnarynken og smilerynkene rundt øyene. Sinnerynken forsvant ikke helt.. men hun dama på salongen sa at om jeg tok botox jevnlig ville den etterhvert strekkes helt ut. Smilerynkene ved øynene forsvant :-) :-) Angrer ikke, men får litt dårlig samvittighet av å bruke såpass mye penger på noe som jeg inderst inne syns er unødvendig, samtidig som jeg syns det var nødvendig ellers hadde jeg jo ikke gjort det. Kan jeg spørre hvor mye du skal betale for 3 områder? Jeg valgte ikke å ta i pannen fordi jeg syns det er naturlig med litt rynker på denne alderen :- ) Lykke til , tror nok du blir fornøyd. Takk for svar! Jeg skal betale 4500,- for alle tre områdene, hva betalte du? Jeg er usikker på om jeg bør ta pannen, eller kanskje la sinnarynken være igjen, siden den ikke er så fremtredende ennå. Jeg skal snakke med damen om det når jeg møter til time.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Takk for svar! Jeg skal betale 4500,- for alle tre områdene, hva betalte du? Jeg er usikker på om jeg bør ta pannen, eller kanskje la sinnarynken være igjen, siden den ikke er så fremtredende ennå. Jeg skal snakke med damen om det når jeg møter til time. Botox for tre områder til kr. 4500 er rimelig. Koster fra 5500 og oppover til vanlig. Hvor fikk du gjordt dette?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Botox for tre områder til kr. 4500 er rimelig. Koster fra 5500 og oppover til vanlig. Hvor fikk du gjordt dette? Frøken dings i Bergen. Kjempeprofesjonell og flink dame! Jeg er meeeeeeget fornøyd, og resultatet er at jeg ser mer våken og kvikk ut, elsker det !!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Kaller sinna-rynken min for orgasme-rynken jeg.... Da får den plutselig en helt annen mening...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå