MiniMjau Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 dere som prøver; teit spørsmål men....hvor mye sex har dere`? en gang pr dag, anna-hver-dag, flere g. pr dag? Og hva med tiden utenom EL? sambo synes vi TESTER mer enn vi har sex....:-)
Gjest Hoppetau Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 (endret) ..... Endret 5. august 2016 av Hoppetau
-Pus- Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 ...vi har ca.3 ganger pr. uke....uavhengig når jeg har EL... (Sykluskrøll, så jeg vet faktisk ikke når jeg har/får EL...) I tillegg må jo lysten være der...hvis ikke går det jo ikke
MiniMjau Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2011 Med tester, mener du EL tester? Nei, mener graviditetstester. Tester ikke EL.
Athene Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Ikke noe oftere enn før, utover at jeg spøker med at vi må sette av tid og kose oss rundt eggløsning. En god middag og en flaske rødvin på deling fører alltid til "prøving". Med sex 2-4 ganger i uka i snitt treffer man eggløsning uansett, så det å stresse med å måtte ha sex hver dag trur jeg ødelegger forholdet på sikt. Det har heller ingenting for seg for å bli gravid raskere, sex hver tredje dag fra mensen er slutt og 1-2 uker fremover gjør at man garantert treffer, da sædcellene lever noen dager. Men selvfølgelig, har man sex skjeldent bør man gjøre enkelte grep. Men det går jo ann å legge opp til en romantisk stemning slik at det ikke føles som om man gjør det kun for å prøve.
Lillah Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Hver dag. Er jeg prøver, så er jeg prøver.. Men det gjalt bare den uka jeg hadde eggløsning... Ellers 1-4 ganger i uka
linfrø Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Jeg sluttet på pillen for bare 1,5 uke siden, så vi hiver oss rundt minst annenhver dag frem til eventuell TR eller positiv test ;-)
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Jeg sluttet på pillen for 2 måneder siden, har hatt pillemens og ekte mens én gang. Har hatt jevnlig sex, aner ikke når jeg har EL da, men ingen spire enda Men vet det kan ta opptil ett år å bli gravid da..
Olive Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Ca. hver andre dag. Ikke av plikt eller prøvepress, men det er der hyppigheten vår ligger naturlig.
Sissa Skrevet 11. november 2011 #10 Skrevet 11. november 2011 Rundt EL er det hver dag! Ellers i syklusen kommer det helt ann på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå