Missycat Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 jeg sliter sånn med denne gaven! skal gi en gave til en 6 åring som betyr masse for meg - men jeg er så blakk! dessuten har han altfor mye leker og styr, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på! han bor langt borte, så jeg må sende pakken - det kan ikke være noe stort. jeg har så lyst å gi han noe utenom det vanlige som han kan sette pris på.. men hva skal det være? ga en kjempefin album til han som jeg laget da han hadde bursdag, så det er litt oppbrukt.. hadde jeg tenkt på det før skulle jeg laget en kalender til ham, men det er litt seint nå.. noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 hav med å lage ett dørskilt til rommet hans,hvis han har eget rom da. Det lagde jeg til en liten kar og det var stas. Kjøpte noe som heter dekorgummi og klipte ut dyr(han har dilla på dyr,sjiraffer,løver etc)limte på en ramme, med navn osv Prøv å finne ut hva han liker best og bruk det som et utgangsounkt i hva du skal ha på dørskiltet. Eller stikk innom en hobbybutikk, de har jo en del modeller rundt omkring. Det behøver ikke bli for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #3 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjøp han en klistremerke bok og noen tøffe klistremerker. Knall suksess til min seksåring ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #4 Del Skrevet 11. desember 2003 kjøp en Beyblade...de kan du få for 50kr...alle gutter i den alderen elsker det!! P.s for de som ikke vet hva det er,så er det: EN SNURREBASS...veldig populært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå