AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg har noen ganger opplevd at jeg tenker på noe helt utav det blå, som en sang fra tenårene som jeg ikke har hørt på MANGE år, for så å skrue på redioen, og der spiller de akkurat den sangen! Jeg har også hatt en tendens til å plutselig tenke på noen som jeg ikke så ofte omgås eller ikke har sett eller snakket med på veldig lenge, så ringer de kanskje samme dagen som jeg kanskje tenkte at jeg lurte på hvordan de har det om dagene Ikke akkurat beste eksempelet, men rekner med at mange har flere og mer spennende opplevelser å fortelle? 1
Blod Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 (endret) Fjernet Endret 28. august 2017 av Blod
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg har hatt en del sånne Husker da jeg gikk på videregående en dag, da jeg satt på skolen og plutselig fikk en vond følelse av at noe var veldig galt. Jeg greide ikke å finne roen, og valgte å ta bussen hjem tidliggere enn vanlig. Da jeg gikk inn mot innkjørselen hjemme traff jeg på mammaen min og søsteren min som gråt og fortalte at den ene hesten vår hadde blitt alvorlig syk, og at den måtte avlives. De var på vei opp til stallen for å ta farvel med ham. Jeg fikk heldigvis også tid til å dra opp for å ta farvell med ham, før han sovnet inn. Har opplevd noe lignende igjen 10 år etter. Jeg hadde solgt en hest for et par år siden. Jeg gikk en tur og kom plutselig til å tenke på henne, å lurte på hvordan hun hadde det, og at jeg håpte at hun kom til å ha mange gode år før jeg kom til å få beskjed om at hun var død. Samme kveld fikk jeg en sms der det stod at hesten var blitt veldi syk, og at de kom til å måtte la henne slippe i løpet av de nærmeste dagene. Skjer visst bare i triste sammenhenger med meg
sofie777 Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 En vakker september-morgen for 10 år siden stod jeg og ventet på bussen på mitt vanlige stoppested. Plutselig kjørte en rar buss forbi meg. Det var en litt utspjålet to-etasjers sightseeing-buss. Jeg hadde aldri sett den før (og ikke siden). Jeg tenkte ikke så mye på det da, men da jeg kom til byen og hadde gått av bussen, kjørte akkurat den samme bussen forbi igjen. Jeg tenkte "Merkelig, i dag kommer det sikkert til å skje noe spesielt". Dessverre så gjorde det det. Og det var mye verre enn jeg (og alle) hadde forestilt meg. Datoen var den 11.
K.B.E Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 En gang var jeg i byen for ca. tre år siden, også ser jeg to av lærerne på skolen jeg da gikk på, i byen. Det var ganske pussig siden jeg så begge på likt (og de var der hver for seg). En annen gang var på en kafe, så ser jeg læreren min. Litt senere på kafeen ser jeg en annen jeg kjenner, og det som var litt rart er at han har samme navn som læreren.
Chiyo Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Det skjer med meg hele tiden. Jeg kan tenke på en person jeg ikke har sett på lenge og snu meg å se den personen, jeg kan tenke på en sang for å så høre den på radioen eller høre noen nynne på den. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tenker ofte på ting før det skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Rareste sammentreffet må vel være at jeg og min søster fant ut at vi var gravid nesten samtidig, og etter vår første ultralyd hadde samme termin dato=) Jeg ble uplanlagt gravid, mens hun forsøkte. Forøvrig samme kjønn også.
Gjest Raindrops Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg snoket nettopp på facebookprofilen til kjæresten min som er borte på jobb. Han har ikke vært pålogget på facebook på tre dager, og akkurat når jeg gikk inn på profilen hans så logget han på og sa hei på chatten. Det var litt freaky.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Vi diskuterte muslimer og hellig krig i religionstimen 11.spetember 2001...... 1
Gjest Uglefot Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Noen ganger så kan jeg tenke på en person som jeg ikke har sett eller ofret en tanke på lenge og så dukker plutselig den personen opp på gata rett foran meg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Noen ganger så kan jeg tenke på en person som jeg ikke har sett eller ofret en tanke på lenge og så dukker plutselig den personen opp på gata rett foran meg. Hvor ofte tenker du på en person du ikke har sett på lenge uten å se den personen på gata etterpå?
Gjest Uglefot Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 Hvor ofte tenker du på en person du ikke har sett på lenge uten å se den personen på gata etterpå? Aldriiiii. ikke ødelegg den lille gleden jeg har i livet hvor jeg later som om jeg har magiske evner
Tingo Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 Noen ganger når jeg legger spesielt merke til noe så dukker det plutselig opp flere ganger i helt andre sammenhenger rett etterpå, f.eks. ord og uttrykk eller en person på tv, sikkert bare fordi jeg da er obs på det og derfor legger jeg merke til det og derfor bare virker det som et mistenkelig sammentreff, men likevel, hvis jeg har sett det før så er det jo rart jeg ikke la merke til det da, så der er jeg ikke helt overbevist. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #14 Skrevet 21. oktober 2020 Opplevde nettopp av en venn av meg sa på telefon at det er viktig å ta ett og ett steg om gangen og ikke bekymre seg for ting som ligger langt frem i tid, og vi snakket en del om dette. Etterpå går jeg på facebook og finner en lang post i feeden min akkurat om viktigheten av å ta ett steg om gangen i vanskelige tider. Anonymkode: da3a4...a09
sofie777 Skrevet 22. oktober 2020 #15 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg snakket for et halvt år siden om at jeg tenkte på å leie et rom i et minilager. Etter det fikk jeg reklame for de lagrene som er i nærheten på Facebook. Men jeg hadde søkt på Google også, så bare halvt merkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #16 Skrevet 22. oktober 2020 I 2017 var min mor og meg på liten ferie i Amsterdam. Solen skinte og det var sommer. Vi tok en av disse elvebåtene med turistguide som forklarte litt historie til oss ombord. Alt var så fint, og det var så gledelig å oppleve denne spennende historiske byen med mamma. Etter en liten stund får jeg øye på noe i øyekroken. Jeg kaster et lite blikk bort på en mur som det står skrevet noe på. "Enjoy your freedom while you have it" står det tagget på denne muren. Jeg synes det var litt creepy, og jeg følte virkelig det var en liten advarsel selv om det sikkert bare var noen ungdommer som har gjort det. I år kom pandemien... Anonymkode: 21a49...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå