Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer! Lurer på å kjøpe fruen en glattetang til jul, og har blitt anbefalt GHD. Så da har jeg noen spørsmål;

- Er det noen spesielle GHD-produkt jeg bør se på? Hun har halvlangt, tykt hår.

- Hvilke nettsider (utenlandske og norske) kan jeg bestille GHD fra? Evt. noen selgere på Ebay som kan anbefales?

- Hvilke støpsel leveres produktene med dersom jeg kjøper fra utlandet?

Thnx!

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

GHD er fantastisk. Jeg kjøpte min i en slik gavepakke med reisehårføner! Jeg er superfornøyd!

Jeg har tykt bølgete hår og bruker min hver gang eter jeg føner håret, det holder seg flatt og fint helt i flere dager!

Kjøpte min his frisøren.

Skrevet

Hei:)

Jeg har en ny ghd glattetang og selge ;)

529110-7-1282136411949.jpg&w=500&h=431&ei=WXG6Tq-NEcPa4QT7kp2NCA&zoom=1&iact=rc&dur=465&sig=115817599276914266406&page=1&tbnh=155&tbnw=181&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=58&ty=68&biw=1366&bih=667

Hvis du er interessert?

Er men norsk stillkontakt, men følger med utenlandsk også så man kan skru på den som er på glattetangen til vanlig ;)

Skrevet (endret)

Hei hei :) her er en link til coverbrands.no som har GHD: link

Jeg synes at Scarlet Collection må være perfekt til jul da den er rød.. ellers synes jeg at Pink Orchid 2011 Limited Edition er flott. Kjøper du den doneres det også en liten sum til kreftforskningen.. Men den klassiske er jo fin også.

Har hun tykt hår må du rett og slett finne en slettetang som blir varm nok! Jeg har ganske tykt hår og må ha varme rundt 180-200 grader ellers så funker det ikke.

Edit: Skrivefeil :) x 2

Endret av Rosenknoppen
Skrevet

Hei hei :) her er en link til coverbrands.no som har GHB: link

Jeg synes at Scarlet Collection må være perfekt til jul da den er rød.. ellers synes jeg at Pink Orchid 2011 Limited Edition er flott. Kjøper du den doneres det også en liten sum til kreftforskningen.. Men den klassiske er jo fin også.

Har hun tykt hår må du rett og slett finne en slettetang som blir varm nok! Jeg har ganske tykt hår og må ha varme rundt 180-200 grader ellers så funker det ikke.

Edit: Skrivefeil :)

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Oiiida.. :sjenert: Bra folk er mer oppmerksom enn meg ^^

Skrevet
FeelUnique har GHD, de er som regel billigst, helt til å stole på og betaler tilbake momsutgiftene :-) Anbefales!
  • Liker 3
Skrevet

Takker for alle svar så langt! Kom gjerne med efaringer i forhold til det å kjøpe fra utlandet. Er vell mye å spare der? Garantispørsmålet får bare være, dersom man får produktet til en tusing. Er vell et kvalitetsprodukt, såfremt det er ekte..

Skrevet

Hei damer! Lurer på å kjøpe fruen en glattetang til jul, og har blitt anbefalt GHD. Så da har jeg noen spørsmål;

- Er det noen spesielle GHD-produkt jeg bør se på? Hun har halvlangt, tykt hår.

- Hvilke nettsider (utenlandske og norske) kan jeg bestille GHD fra? Evt. noen selgere på Ebay som kan anbefales?

- Hvilke støpsel leveres produktene med dersom jeg kjøper fra utlandet?

Thnx!

Hei! Du får absolutt billigst (og ekte) GHD rettetang på feelunique.com. Feeelunique.com er sertifisert GHD forhandler (kan sjekkes på GHD sine hjemmesider). Jeg vet ikke heeelt hvordan det fungerer, men det skal gå an å gjøre de om til norsk støpsler. Det står om det på nettsiden, og det fins videoer på youtube som viser hvordan du gjør det.

Dette står det:

Usable in all European countries: Comes with a UK 3-pin plug, which can be unscrewed and used as a European 2-pin plug.

Jeg ville ha kjøpt denne: Min lenke

Feelunique.com refunderer tollbeløpet om du beholder kvitteringen og scanner og sender til dem.

• Liker 2
Skrevet

Kjempeflott gave! Jeg kjøpte min også på Feelunique (hvor jeg handler VELDIG mye VELDIG ofte) og de har kjempefine priser! Gratis frakt og betaler som andre har nevnt moms/toll tilbake hvis du bare scanner eller tar bilde av kvittering og sender en kjapp mail.

Skrevet

Hei! Du får absolutt billigst (og ekte) GHD rettetang på feelunique.com. Feeelunique.com er sertifisert GHD forhandler (kan sjekkes på GHD sine hjemmesider). Jeg vet ikke heeelt hvordan det fungerer, men det skal gå an å gjøre de om til norsk støpsler.

Jeg har bestilt derfra. Anbefales!

Det er en engelsk stikkontakt, og når man åpner den (med skrujern) så ligger det en 'vanlig' stikkontakt inni der.

:)

• Liker 2
Skrevet

Ja, hvorfor betale mye når man kan kjøpe den på FeelUnique! Og de tilbakebetaler momsen og tollgebyret kjempekjapt! Kjempefornøyd med servicen! Og så er det en trygg nettbutikk. Så du trenger ikke være redd for falske varer osv.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg anbefaler deg å kjøpe en med keramiske topp, eller overflate om det er bedre å si :)

siden hun har såpass tykt og langt hår, så må hun bruke høyeste varme, og jo høyere varme, dess mer sliter det på håret!

da kan det lett bli tørt og brusete.

om du trenger tips til en gave til til henne, så anbefaler jeg deg å kjøpe gode varmebeskyttende produkter.

for eksempel KMS- flat out spray :)

• Liker 1
Skrevet

GHD er en kjempebra glattejern; man kan til og med krølle med den ;-) Den funker bedre enn andre, også har den en knapp som skrur seg av/går i dvale om man glemmer det.

Ulempen er at den er litt dyr, jeg kjøpte min på nett til 600-700 kr hos lookfantastic.com (Den er ekte.)

Du får det nok ikke billigere enn det, er MYE fake ute å går! Så husk å sjekke siden om den er godkjent hos den orginale GHD hjemmesia.

Skrevet

Vell, da satser jeg på å bestille fra feelunique.com. Fri frakt og refusjon av MVA og tollavgift.

Ser noen anbefaler Gold Series Classic Styler. Men er ikke den Max Styler bedre til tykt hår? Eller..? Jeg har ikke peiling. Samme pris vertfall.

Gjest frøken am
Skrevet

Jeg betalte 700,- for min, fra utlandet, og den er SUPER!

Ekte GHD og den er shitbra. Det er den beste rettetangen!

Nå finner jeg ikke link...skal lete.

Skrevet (endret)

Vell, da satser jeg på å bestille fra feelunique.com. Fri frakt og refusjon av MVA og tollavgift.

Ser noen anbefaler Gold Series Classic Styler. Men er ikke den Max Styler bedre til tykt hår? Eller..? Jeg har ikke peiling. Samme pris vertfall.

Jeg ville også kjøpt Gold Series Classic Styler eller Ghd Pink Orchid Limited Edition Styler hvis hun liker jentefarger.

Max styler er veldig tykk og klumpete, så den ville jeg styrt unna. Jeg har selv veldig tykt og krøllete hår og den vanlige tangen gir meg helt rett og glansfult hår ved å bare dra den en gang gjennom håret. Jeg ville aldri orket å bruke Max styler. Det er ingen fordel at tangen er tykkest mulig. Den vanlige tangen kan du også lage krøller med om du kan teknikken.

Edit: Skriveleif

Endret av Sermina
Skrevet

Jeg betalte 700,- for min, fra utlandet, og den er SUPER!

Ekte GHD og den er shitbra. Det er den beste rettetangen!

Nå finner jeg ikke link...skal lete.

700,- inkl. frakt (og toll/mva)?

Skrevet

Jeg er enig med alle folkene her angående GHD, det er den beste rettetangen på markedet. Hva slags hår har hun? De har forskjellige tenger til forskjellige typer hår. De selger GHD-rettetenger i mange frisørsalonger, gjerne de som er litt mer "fancy".

Ser nå at damen din har tjukt hår, da bør du skaffe deg ghd IV salon styler

Jeg har planer om å skaffe meg rettetang fra GHD snart, og da skal jeg kjøpe fra frisørsalong. Orker ikke å forholde meg til nettet angående slike ting, de har for øvrig lang garanti, tror jeg. Skal kjøpe en ordinær svart tang, med mindre de kun fører rosa eller noe. Farge spiller ingen rolle for meg.

Skrevet

Jeg er enig med alle folkene her angående GHD, det er den beste rettetangen på markedet. Hva slags hår har hun? De har forskjellige tenger til forskjellige typer hår. De selger GHD-rettetenger i mange frisørsalonger, gjerne de som er litt mer "fancy".

Ser nå at damen din har tjukt hår, da bør du skaffe deg ghd IV salon styler

Jeg har planer om å skaffe meg rettetang fra GHD snart, og da skal jeg kjøpe fra frisørsalong. Orker ikke å forholde meg til nettet angående slike ting, de har for øvrig lang garanti, tror jeg. Skal kjøpe en ordinær svart tang, med mindre de kun fører rosa eller noe. Farge spiller ingen rolle for meg.

Hun sier selv hun har tykt hår vertfall, og klager stadig på den rettetanga hun har nå. Det er en billigsak fra Elkjøp.

Men får man en GHD-tang på nettet til halve prisen, så kjøper jeg der. Og skulle den ryke, så kan man strengt tatt kjøpe en ny og fortsatt ikke ha tapt på det :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...