Zoë Castillo Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg vurderer å kjøpe Wii i julegave til datteren min, og har funnet det til 800 kr. Da er det med MarioKart og 1 kontroller. Andre steder selges det til 12-1300 kr, men da med nunchuck (?) og Wii Sport. Lurer veldig på hvilken jeg skal gå for? Jenta mi er 3 1/2. Hun har allerede spilt litt Nintendo 64, så hun forstår litt av prinsippet. Og; er det i det heletatt noe vits i Wii når en har PS3, med tanke på at det har kommet en del bevegelses-spill til PS3 også? Endret 9. november 2011 av anti jante-June
Safira Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 (endret) Om det er vits i Wii når du har PS3 er en smakssak, selv vil jeg si ja med tanke på de eksklusive Wii-titlene, men dersom man ikke er interessert i de er det jo ikke det. 800 kr er billig ja. Nunchucken er en kontroll med en styrespake som kobles inn i wii-kontrollen (bilde), og er helt nødvendig i en del spill, men i Mario Kart trenger du den ikke for da kan du styre med kontrollen som et ratt. Edit: Er den brukt? For i så fall er kanskje ikke prisen sånn kjempebra likevel. På finn er det jo mange som selger Wii + kontroll(er) og flere spill for ikke så mye mer. Endret 10. november 2011 av Safira
Quinn Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Hvis den ikke er brukt, er det en veldig bra pris. Og synes Wii generelt er mer barne vennlige, sånn sett.. Masse fine spill for unge jenter.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Det er ikke billig om den er brukt. Vil påstå at Wii er mye bedre enn PS3 for jenter i den alderen
momo Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Hvis den er ny vil jeg gjerne ha tips om butikken som selger det så billig.
Zoë Castillo Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2011 Hvis den er ny vil jeg gjerne ha tips om butikken som selger det så billig. Det var åpningstilbud på en Elkjøp-butikk i Trondheim, men jeg somla meg ikke i vei. Jaja... Får kanskje kjøpe brukt i stedet da. Er det trygt å kjøpe Wii brukt, eller er det mye som kan være ødelagt (altså hvor "skjør" er den?
momo Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Synd du ikke somla deg da, for det var got tilbud synes jeg. Synd de ikke har noe sånnt her. Jeg er alltid skeptisk til å kjøpe brukt, men det er bare meg personlig. Går jo sikkert bra.
Xmir Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Bare test konsollen før du kjøper, og husk kvittering, så går det nok bra Wii er det såpass mange som går lei av ganske fort så det skal være fullt mulig å få en som er "som ny" til en fin fin pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå