Gå til innhold

Smykker, tiara og stæsj.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Genialt! Der fant jeg den perfekte ørepynten :) takker :)

• Liker 1
Skrevet

Ææææsj, nå angrer jeg på at jeg allerede har kjøpt alt jeg trenger :(

Skrevet

Fantastisk! Her skal det kjøpes brudepikesmykker til de små, søte :) Kanskje blir det noe til håret mitt alikevel... har jo egentlig bestemt meg for å ikke ha noe i håret :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ææææsj, nå angrer jeg på at jeg allerede har kjøpt alt jeg trenger :(

Er det da man sier "doh"? ;):klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Har dere sett her da? Oppdaget siden nettopp.....litt dyrt, men så unikt og spesielt....synes jeg da ;)

• Liker 1
Skrevet

Mye fint, men jeg har funnet like mye fint på ebay. Selv så jeg aldri visten med å bruke masse penger på noe jeg kun skulle bruke én dag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mye fint, men jeg har funnet like mye fint på ebay. Selv så jeg aldri visten med å bruke masse penger på noe jeg kun skulle bruke én dag.

Men smykker kan man jo bruke om igjen, så der er jeg litt uenig med deg ;) hehe. Jeg kommer til å beholde mitt smykke og bruke det når det passer! Kjempestas :)

Skrevet

Men smykker kan man jo bruke om igjen, så der er jeg litt uenig med deg ;) hehe. Jeg kommer til å beholde mitt smykke og bruke det når det passer! Kjempestas :)

Selvsagt, men ingen kunne se at mine smykker var fake og ikke ekte vare. Og jeg bruker mine smykker om igjen, selv om de kostet meg $5.

Skrevet

Jeg tenkte å bruke smykkene flere ganger hvis jeg skulle kjøpe noen som var dyre. Har sett at det finnes masse fint og billig både på ebay og andre steder, men det er jo litt fint å kunne bruke smykkene fra bryllupsdagen i mange mange år også da, synes jeg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tenkte å bruke smykkene flere ganger hvis jeg skulle kjøpe noen som var dyre. Har sett at det finnes masse fint og billig både på ebay og andre steder, men det er jo litt fint å kunne bruke smykkene fra bryllupsdagen i mange mange år også da, synes jeg :)

Enig med du! Veldig stas å ha noe litt dyrt og bryllupete, gode minner fra en stor dag :)

Endret av Ninnin86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...