Almarea Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Må bare dele denne lenken! Ble helt forelsket Og det beste er at de sender til Norge.
Tillie Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Genialt! Der fant jeg den perfekte ørepynten takker 1
Gjest Doh Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Ææææsj, nå angrer jeg på at jeg allerede har kjøpt alt jeg trenger
Ninnin86 Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Fantastisk! Her skal det kjøpes brudepikesmykker til de små, søte Kanskje blir det noe til håret mitt alikevel... har jo egentlig bestemt meg for å ikke ha noe i håret 1
Ninnin86 Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Ææææsj, nå angrer jeg på at jeg allerede har kjøpt alt jeg trenger Er det da man sier "doh"? 2
bobbi Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Har dere sett her da? Oppdaget siden nettopp.....litt dyrt, men så unikt og spesielt....synes jeg da 1
Anglofil Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Mye fint, men jeg har funnet like mye fint på ebay. Selv så jeg aldri visten med å bruke masse penger på noe jeg kun skulle bruke én dag. Mvh Yvonne
Ninnin86 Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Mye fint, men jeg har funnet like mye fint på ebay. Selv så jeg aldri visten med å bruke masse penger på noe jeg kun skulle bruke én dag. Mvh Yvonne Men smykker kan man jo bruke om igjen, så der er jeg litt uenig med deg hehe. Jeg kommer til å beholde mitt smykke og bruke det når det passer! Kjempestas
Anglofil Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Men smykker kan man jo bruke om igjen, så der er jeg litt uenig med deg hehe. Jeg kommer til å beholde mitt smykke og bruke det når det passer! Kjempestas Selvsagt, men ingen kunne se at mine smykker var fake og ikke ekte vare. Og jeg bruker mine smykker om igjen, selv om de kostet meg $5. Mvh Yvonne
bobbi Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Jeg tenkte å bruke smykkene flere ganger hvis jeg skulle kjøpe noen som var dyre. Har sett at det finnes masse fint og billig både på ebay og andre steder, men det er jo litt fint å kunne bruke smykkene fra bryllupsdagen i mange mange år også da, synes jeg 1
Ninnin86 Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg tenkte å bruke smykkene flere ganger hvis jeg skulle kjøpe noen som var dyre. Har sett at det finnes masse fint og billig både på ebay og andre steder, men det er jo litt fint å kunne bruke smykkene fra bryllupsdagen i mange mange år også da, synes jeg Enig med du! Veldig stas å ha noe litt dyrt og bryllupete, gode minner fra en stor dag Endret 14. november 2011 av Ninnin86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå