AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Noen som vet om en bra hudlege i Oslo eller østfold? Blir ikke kvitt akne/hudormer/komedoner og har prøvd mange forskjellige hudpleiere osv. Tror problemet mitt kommer innenfra. Har vært hos en hudlege før som jeg ble sendt til via fastlegen min i Moss. Han hadde skrevet ut resept til meg FØR jeg kom (!!) og han så så vidt på huden min da jeg var der. Var ikke ordentlig lys der en gang. Utrolig merkelig og dårlig opplegg, og det han ga meg hjalp heller ikke. Takk for tips!
Wonders Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 den best ejg har vært hadde kontorer i 1. etg av sitt hus ved Ullevål stadion... Skal prøve å finne ut hva han heter. Om du googler Kvinneguiden Wonders Kivinneguiden kan du se hvor viktig en god hudlege er! Har slitt siden ejg var 17 år!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Tror de er flinke på Bekkestua Spesialistlegesenter: http://www.bsls.no/Default.aspx?AreaID=6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå