Gjest Loveheartx Skrevet 9. november 2011 #1 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har tenkt å bestille hudpleietime for første gang. Vurderer å dra på Oslo Hudpleieklinikk. Lurer derfor på om noen har noen erfaringer med stedet? Eventuelt om dere har noen andre anbefalinger? Og er det noen som vet hvilken av de fire salongene til Oslo Hudpleieklinikk som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. november 2011 #2 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) hold deg unna dem, de er ikke proffe nok i alle ledd. Dette er anbefalt fra andre enn meg. Bl. annet fra bransjen selv. Her er jungeltelegrafen; http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=3163&Name=Oslo+Hudpleieklinikk Endret 9. november 2011 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 9. november 2011 #3 Del Skrevet 9. november 2011 Takk for svar! Såpass dårlige anmeldelser ja... Da tror jeg faktisk at jeg holder meg unna. Er det noen som vet om noen andre gode hudpleiesalonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #4 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har stort sett vært fornøyd på Den Franske Kosmetolog Skole. Uslåelig på pris. Anbefaler avdelingen i Bygdø Allé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #5 Del Skrevet 9. november 2011 Hva er det du skal gjøre da? Jeg gjør nesten alt hjemme selv... Oslo hudplkl er så overpriset som det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 9. november 2011 #6 Del Skrevet 9. november 2011 Hva er det du skal gjøre da? Jeg gjør nesten alt hjemme selv... Oslo hudplkl er så overpriset som det går an. Ja, man kan gjøre mye hjemme, men jeg vil unne meg litt luksus for en gangs skyld Tenkte å ta dyprens. Eller eventuelt bare rense (har veldig følsom og sensitiv hud, så vet ikke om den egentlig tåler noe "hard" behandlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 9. november 2011 #7 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har stort sett vært fornøyd på Den Franske Kosmetolog Skole. Uslåelig på pris. Anbefaler avdelingen i Bygdø Allé. Tusen takk for tips! Skal virkelig vurderes! Er på hjemmesiden deres nå, og wow for noen behagelige priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #8 Del Skrevet 9. november 2011 På DFKS er de jo studenter, men de jeg har vært hos har alle vært flinke. Dessuten går det lærere rundt og passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 10. november 2011 #9 Del Skrevet 10. november 2011 På DFKS er de jo studenter, men de jeg har vært hos har alle vært flinke. Dessuten går det lærere rundt og passer på. Ja, jeg fant ut at det er studenter der, men det betyr vel ikke nødvendigvis at behandlingen er noe dårlig. Sjekket ut hudpleieakademiet også (er en skole det og), så nå står det mellom de to. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillie Skrevet 10. november 2011 #10 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg kjenner meg ikke helt igjen her, jeg har vært kjempefornøyd med Oslo Hudpleieklinikk (avdeling sentrum). Jeg er absolutt ingen nybegynner når det gjelder hudpleiebehabdling heller ... Jeg har fått en fast hudpleier, huden min er blitt mye bedre etter jevnlig behandling, hun justerte produktanbefalingene etter hva jeg var villig til å betale, og fører loggbok over huden min fra gang til gang. Så JEG er i hvert fall fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 11. november 2011 #11 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg kjenner meg ikke helt igjen her, jeg har vært kjempefornøyd med Oslo Hudpleieklinikk (avdeling sentrum). Jeg er absolutt ingen nybegynner når det gjelder hudpleiebehabdling heller ... Jeg har fått en fast hudpleier, huden min er blitt mye bedre etter jevnlig behandling, hun justerte produktanbefalingene etter hva jeg var villig til å betale, og fører loggbok over huden min fra gang til gang. Så JEG er i hvert fall fornøyd!! Takk for svaret. Har enda ikke bestilt time noe sted, men med tanke på rimelige priser på hudpleieskolene så velger jeg nok det. Det er selvfølgelig sikkert mange som er fornøyd med OHP, sånn som deg, så jeg baserer ikke valget mitt helt og holdent på det jeg har lest her inne. Dårlige hudpleiere finnes overalt (og gode også forsåvidt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå