Veronica W Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Noen som har erfaringer med denne siden?
Gjest Solsmil Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 altså, jeg har ikke handlet der (handler bare ekte mulberry). Det oser jo fake og useriøst ut av hele siden. Dårlig google transelated engelsk, og dessuten har da ikke mulberry noe egen side i norge som selger vesker. Og hadde de hatt det, så hadde de hatt .no-domene (når en nettbutikk som liksom er norsk har .com-domene, så begynner ihvertfall varselklokkene å ringe hos meg da - selv om det er noen seriøse butikker som har det også). Dessuten .... heheh.... så selges ikke mulberryvesker så billig.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Hvis du er ute etter en kopi, og ikke ekte vare, så er sikkert denne siden grei nok Så får du heller spørre deg selv (om du vil) om dette er etisk riktig av deg eller ikke.
Veronica W Skrevet 9. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2011 Fikk bekreftet mine mistanker! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå