AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hei. Jeg har tatt imot råd om å kjøpe masse billigtester. Men nå har jeg jo på hjernen at jeg har masse tester, så jeg får lyst til å teste hver dag. Det gir jo ingen mening å teste hver dag? Noen tips?
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 (endret) Hei. Jeg har tatt imot råd om å kjøpe masse billigtester. Men nå har jeg jo på hjernen at jeg har masse tester, så jeg får lyst til å teste hver dag. Det gir jo ingen mening å teste hver dag? Noen tips? Hehe, jeg er testoman.. Jeg tester hver dag fra 7dpo. Vet det er helt idiotisk, men klarer ikke la være.. Men, nå har jeg lutealfase på bare 8-9 dager og da Lykke til Endret 9. november 2011 av Pippi1979
Athene Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Billigtestene koster jo ingenting, og jeg liker å teste. Så jeg tester stort sett fra 7 DPO til tempfall/mens, hver syklus, i to år nå, selv etter at vi fikk beskjed om at vi ikke kan få barn uten hjelp. Det skader jo ikke? Så jeg innrømmer gjerne at jeg er en testoholiker.
Kommode Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 DPO = Days Past Ovulation. Dager etter eggløsning 1
Gjest Hoppetau Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 De to første prøveperiodene testet jeg også hver dag fra ca 8 dager DOP. Men denne måneden var jeg flink og testet bare en gang 12 DPO. Da klarte jeg ikke å vente lenger. Men jeg merker at jeg blir skuffa for hver negative test, så jeg har som mål å ikke teste før IKM fremovr. Da kan jeg ikke ha tester liggende i hus, for da vet jeg at de blir brukt. Nå som jeg har gått over til å ha fertilitetsmonitor har jeg jo ikke EL tester heller liggende som jeg kan bruke om jeg skulle bli ekstra nysjerrig en dag.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Når tid kan man tidligst teste etter dpo og få et reelt svar?
Athene Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Når tid kan man tidligst teste etter dpo og få et reelt svar? Forstår ikke helt spørsmålet? Man kan få et positivt svar fra 7-8 DPO, men sannsynligheten er større for å få et falskt negativt svar. Vil man være sikker på at svaret man får er riktig må man vente til 14 DPO, og fortsatt da kan enkelte oppleve å teste falskt negativt.
linfrø Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 jeg har allerede testet 2 ganger siden jeg sluttet på pillen 31.okt.. hehe, jeg har visst blitt "testoman" jeg også... og jeg som tenkte at "vi slutter med prevensjon og SER HVA SOM SKJER"... jadda, her er det ikke noe "se hva som skjer" lengre, her er det sex, EL-tester, graviditetstester og folat for alle penga! Har tilogmed brått avsluttet et 8-års kjærlighetsforhold(avhengighetsforhold) med røyken....
Gjest Gladjenten30 Skrevet 10. november 2011 #10 Skrevet 10. november 2011 jeg har allerede testet 2 ganger siden jeg sluttet på pillen 31.okt.. hehe, jeg har visst blitt "testoman" jeg også... og jeg som tenkte at "vi slutter med prevensjon og SER HVA SOM SKJER"... jadda, her er det ikke noe "se hva som skjer" lengre, her er det sex, EL-tester, graviditetstester og folat for alle penga! Har tilogmed brått avsluttet et 8-års kjærlighetsforhold(avhengighetsforhold) med røyken.... hehe, vi er flere som blir lett maniske altså, kjekt å høre jeg prøver bare på å ikke smitte mannen med "maniskheten".
-Pus- Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 hehe, vi er flere som blir lett maniske altså, kjekt å høre jeg prøver bare på å ikke smitte mannen med "maniskheten". ...manisk... ...sukk....tester akupunktur en gang i uka....selv om jeg ikke merker noen forskjell, er jeg veldig trofast (les: på grensen til manisk når jeg var redd jeg ikke fikk det med meg denne uken pga. jobbsituasjon..Men maste på akupunktør til å få time "utenom".... og jeg som IKKE liker nåler og akupunktur engang :gjeiper: ) (...litt utenfor topic da...sorry TS! Men manisk...helt klart...skal ikke begynne å forklare i forhold til temping og graviditetstester.... Ang. tempingen tror jeg at mannen klikker snart...hehe.... Klokka på 05.45 lørdag og søndag er ikke populært..hehe..)
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #12 Skrevet 10. november 2011 Hva koster testene, siden dere sier "ingenting"? Synes graviditetstester generelt er dyre, jeg?
Athene Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 Hva koster testene, siden dere sier "ingenting"? Synes graviditetstester generelt er dyre, jeg? Jeg betaler 170 for 20 tester. Men man kan få de enda billigere på e-bay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå