Arwen Skrevet 10. desember 2003 #1 Skrevet 10. desember 2003 Hvor i oslo har de best utvalg? Skal ta med brudepiken min på prøving etter jul tenkte jeg.
jea Skrevet 10. desember 2003 #2 Skrevet 10. desember 2003 ville sagt kristins jeg da ,er jo ikke i oslo men.. Brudekjolen a/s tror jeg har brudepikekjoler men de leier ikke ut lenger..
Arwen Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2003 Synes Kristins hadde lite jeg. Kanskje jeg bare får ta en råsjangs og bestille på nett. Brudepiken min er ganske stor (11 år) så hun må ha noe som ikke er for dillete synes jeg.
Gjest Tex Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Du skal ikke bare satse på å kjøpe en selskapskjole til henne da? Hun trenger jo ikke ha brudepikekjole når hun er så stor.... Hadde jeg tenkt meg om før jeg handlet kunne jeg godt ha kjøpt en litt flott selskapskjole til min brudepike, istedet for å legge tusenvis av kroner i en kjole hun kan bruke bare en gang. Da ville jeg tenkt på temafargene, som fex går igjen i brudebuketten....
jea Skrevet 10. desember 2003 #5 Skrevet 10. desember 2003 Ja det er jo så mange flotte selskapskjoler ...karusell har mange fine kjoler
Arwen Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2003 Kanskje det ja, får ta meg en runde og titte før jeg inviterer henne, hun ville egentlig ha hvit kjole, men kan snakke med henne om det. Liker at hun har litt å si selv når hun er så stor.
Gjest Tex Skrevet 10. desember 2003 #7 Skrevet 10. desember 2003 Dra på Fru Lyng på Steen og Strøm for eksempel, der har de masse dritlekkert nå før jul! Eller vent til januarsalget.....
Arwen Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2003 Venter til salget jeg tenker jeg
smile Skrevet 10. desember 2003 #10 Skrevet 10. desember 2003 Enig med Tex i at det kan være unødvendig å bruke tusenvis på en brudepikekjole. Vi dro på grønland og kjøpte en kjole i en litt pen kjolebutikk. Det var en billig men en utrolig flott kjole! Mye penere enn mange av de i brudesalongene og til en fornuftig penge.
Gjest Tex Skrevet 10. desember 2003 #11 Skrevet 10. desember 2003 Tex er luuuur...... *særlig med fire glass rødvin i magen*
jea Skrevet 10. desember 2003 #12 Skrevet 10. desember 2003 TEX:Aha 4glass rødvin og typen på sofaen med bjørn boxershort :fy: :kysse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå