Djungelvrål Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Har letet etter en god hold-inn truse og kjøpte en som stoppet rett nedenfor runpa som en vanlig truse. Føler den lager bulk. Leter etter en som er lang nedover lårene men som stopper et godt stykke over knærne slik at man kan ha den under kort kjole. Blir som en litt lang panty med høyt liv. Noen som vet hvor de er å få kjøpt? Helst ikke nettbutikk.
Djungelvrål Skrevet 9. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2011 Fant en. http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Shaping/Triumph/_/N-fitZ1z13u64Z1z141xe?Nr=316068 Får bare håpe den ikke er for lang. Dumt den ikke fantes i hud også, da hadde den vært mer annvennelig.
AloeVera Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Anbefaler deg pierre robert sine hold in strømpebukser. De strammer og løfter perfekt på meg i alle fall. Den finnes både i sort og hudfarger. Jeg så at du spurte om truse/panty, men vil likevel prøve å anbefale deg denne Vises jo ikke at det er hold in.
skruf Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Lindex har masse bra hold-inn, både truser og underkjoler. Jeg har ikke prøvd underkjolen til Lindex, men ei truse. Den er som en slags hipster som går rett nedom rumpeballene, også går den langt opp i livet. Jeg har og en underkjole fra Triumph, utrolig fin under ettersittende kjoler, den har innebygd bh, og kan ta av stroppene. Den går til ca midt på lårene.
Djungelvrål Skrevet 9. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2011 Anbefaler deg pierre robert sine hold in strømpebukser. De strammer og løfter perfekt på meg i alle fall. Den finnes både i sort og hudfarger. Jeg så at du spurte om truse/panty, men vil likevel prøve å anbefale deg denne Vises jo ikke at det er hold in. Liker ikke at de er 20 denier, de blir for tykke og for blanke. Bruker en halvblank, tynnere type som er 15 denier fra lindex
AloeVera Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Liker ikke at de er 20 denier, de blir for tykke og for blanke. Bruker en halvblank, tynnere type som er 15 denier fra lindex Prøvde å google med forsto det ikke helt. Hva vil denier si? Skjønte at et var noe med fibertettheten i tøyet. Forstår jeg det riktig om jeg sier at jo mindre denier, jo tynnere og jo mer gjennomsiktig er strømpebuksen? 1
Djungelvrål Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2011 Ja denier er tykkelse på strømpebuksen.
Maribel Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg fant en. http://hold-inn.no/index.php/hold-inn-undertoy-1.html
Djungelvrål Skrevet 9. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2011 Skjønte ikke hvilken du mente. Der var det jo bare bodyer og underkjoler.
Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2011 (endret) Ja den så bra ut, men det så ut som den hadde lavt liv. De må ha liv nesten opp til under puppene, ellers er vitsen borte. Endret 10. november 2011 av Liquorice
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #12 Skrevet 10. november 2011 Da er denne hold inn perfekt. Jeg har den selv og er veldig fornøyd. Den har til og med fransk åpning. . Jeg trenger ikke å ta den av når jeg skal på do. .
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #14 Skrevet 10. november 2011 http://hold-inn.no/index.php/hold-inn-undertoy-1/hold-inn-body-short.html
Lykkelitenen Skrevet 10. november 2011 #15 Skrevet 10. november 2011 Liquorice, vi har sett bildet av deg, vi vet du ikke trenger hold-in You look hooooot! Men vil uansett anbefale lindex jeg også, de hadde mye nytt på den fronten sist jeg var innom
Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 Forfatter #16 Skrevet 10. november 2011 http://hold-inn.no/index.php/hold-inn-undertoy-1/hold-inn-body-short.html Det er en body, ikke en panty.
Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 10. november 2011 Liquorice, vi har sett bildet av deg, vi vet du ikke trenger hold-in You look hooooot! Men vil uansett anbefale lindex jeg også, de hadde mye nytt på den fronten sist jeg var innom Thanx Men ettersittende kjoler sitter litt bedre når ting og tang blir litt flatet ut og løftet. Har hetta for små bulker, det skal være smooooth. Greia er at det kan bli ubehagelig å gå med stramm hold inn , spesielet etter man har spist. Også kan det blir plundrete å gå på do :gjeiper:
Lykkelitenen Skrevet 10. november 2011 #18 Skrevet 10. november 2011 No shit frøken. Her er det bulker uansett, så hold-in er flittigt brukt. Perfekt når man har fastet hele dagen før julebordet, ikke like perfekt når pinnekjøttet og vinen er kommet inn, da er det grusomt å bevege seg og do er ett mareritt Men når du finner, gidder du skrive hvilken du har endt opp med her?
Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 Forfatter #19 Skrevet 10. november 2011 Ja hva er det med den fastingen før en fest?? Mister matlysten jeg og må tvinge i meg mat før jeg skal drikke vin.... Akkurat som en blir tynnere av å spise lite i 1-2 dager! Men magen blir bittelitt flatere da
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #20 Skrevet 10. november 2011 Det du burde ha er en skikkelig god underkjoe i slikt elastisk holdin stoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå