LindaPinda Skrevet 8. november 2011 #1 Del Skrevet 8. november 2011 Enda et "overfladisk" spm. Men alle lengter vel etter fyldige angelina jolie lepper som mennene faller pladask for. Og er du slik som meg vil du verken ha noe implatat eller få sprøytet noe ileppene. Lip plumper er blitt mer og mer populært og jeg har lest masse omtaler rundt omkring og jeg lurer på hvilken som gir mest effekt av Lip fusion og Toofaced sin lip injenction extreme. Om dere har noe enda bedre å anbefale er jeg svært takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 9. november 2011 #2 Del Skrevet 9. november 2011 Har prøvd lip fusion sin og ja du får da en plump-effekt, men det svei! Synes det var tortur å ha den på for den prikket skikkelig i leppa. Litt for klissete gloss for min smak var det også.. Men skal ikke utsette noe på effekten, for den var der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. november 2011 #3 Del Skrevet 9. november 2011 Toofaced sin er mye bedre enn lip fusion, mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chocoholic Skrevet 9. november 2011 #4 Del Skrevet 9. november 2011 Enda et "overfladisk" spm. Men alle lengter vel etter fyldige angelina jolie lepper som mennene faller pladask for. Og er du slik som meg vil du verken ha noe implatat eller få sprøytet noe ileppene. Lip plumper er blitt mer og mer populært og jeg har lest masse omtaler rundt omkring og jeg lurer på hvilken som gir mest effekt av Lip fusion og Toofaced sin lip injenction extreme. Om dere har noe enda bedre å anbefale er jeg svært takknemlig! Min desiderte favoritt er Lip fusion sin. Den prikker litt i leppa, men jeg synes ikke den er vond. Den plumper leppene ganske umiddelbart, men jeg fikk best resultat etter bruk i en måneds tid - det står også på pakken at det er da man kan se optimalt resultat. Jeg har ganske store lepper fra før av, men med denne ble de litt mer "plumpet". Det sier seg selv at har man veldig små lepper får man ikke store med denne, men man kan få et lite ekstra "umph" synes jeg. I tillegg lukter den godt, har god holdbarhet, er ikke klissete (kjennes ut som en lip balm) og kommer i fine farger, og et stort pluss er at den ikke blir hvit når glossen har vært på en stund. Den forsvinner liksom bare. Jeg elsker også lipfusion XXL som har dobbelt så mye av aktive virkemidler. Denne svir litt mer, så verdt å begynne med den vanlige først som også gir fint resultat - ikke noe andemunn ;-) Den fra too faced tok jeg på og så måtte jeg umiddelbart ta den av fordi den svei noe innmari. Derfor kan jeg ikke si noe mer om produktet, dessverre. En annen god plumper som er rimeligere er fra Soap&GLory som man får hos Boots apotek ihvertfall. Den heter sexy motherpucker, og i tillegg til halvmorsomt ordspill så funker den faktisk ganske bra den også Gir et lignende resultat som lip fusion og virker best over tid. Den kommer også i en XXL versjon, men den smaker forferdelig Den kommer ikke i like mange farger som lip fusion, virkestoffene i den gjør at det prikker litt i leppene slik som når man er hos tannlege,og så er den noe klissete, men er man på budsjett er denne ganske ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaPinda Skrevet 9. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 9. november 2011 Sexy motherpucker var ikke så bra på meg. Så jeg vil ha noe sterkere. Jeg stusser fortsatt, men de koster jo endel så jeg vil helst ha den med best effekt. Men for meg er ikke smerte et problem, så lenge det gir resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. november 2011 #6 Del Skrevet 9. november 2011 Er enig i at Toofaced sin er vondere enn lipfusion, men det varer bare en kort stund. Og jeg føler i alle fall at leppene blir mer plumpet med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #7 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg vil anbefale sexy motherpucker extreme plumper. Svir ikke for mye, men funker bra Også blir leppene deilige og myke av den. Ikke er den like klissete som de vanlige lip plumperne fra sexy motherpucker eller andre jeg har prøvd heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå