Rusken Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Er det flere enn meg som blir deprimert i mørketiden? Hvert år blir jeg mørkere og mørkere inni meg i takt med årstiden. Men det er ikke noe koselig, vel? Tenkte vi kunne skrive ned ting som er koselig å gjøre om høsten/vinteren. Dele tips og råd for å holde på varmen inni oss, selvom kulden biter oss i kinnene. ♥ Laste ned en skikkelig spennende/koselig serie å følge med på denne sammen med en venn, mens man ligger tullet inne i pledd og drikker varm kakao. ♥ Gå fine, romantiske turer i høstværet. ♥ Være masse sosial. ♥ Kjøpe nye vinterklær, store skjerf og ullsokker. .... Jeg trenger hjelp! Har dere noen forslag å dele?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Huff jeg sliter med det samme. Og ikke bare litt heller! Mine tips: ♥ Kom deg opp i rimelig tid og få med deg så mye lys som mulig. ♥ Jobb hardt med å holde på det sosiale, ikke avlys avtaler selv om det plutselig ble mørkt ute! ♥ Pittelitt solarium, ca 1 gang i uken. Da får man litt lysboost. ♥ Tenn masse telys og stearinlys HVER kveld Kos! ♥ Ta kontakt med lege om det blir for tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå