Gå til innhold

Har begynt paa ALLI og Bailine(kun 5 timer)/ skal stramme opp:L)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en jente paa 28 aar, er ca 167 cm og veier 59 kg. ( er over 70 cm rundt magen og laarene er gigantiske og ikke akkurat stramme). Jeg har alltid ligget vektmessig paa 54-55 kg og vaert mye strammere rundt laarene samt magen.

Har bestemt meg for aa prove bailine, i forste omgang 5 tmer.(maskinen regnet ut at jeg trengte ca 9 timer).

Samt ALLIpillen.

I tillegg til dette skal jeg prove aa gaa turer 3-4 ganger i uken og passe paa aa spise ett sunt kosthold. De dagene jeg trener/gaar tur skal jeg ligge paa ca 1600 kalorier. Kun 1600 fordi intensiteten av treningen ikke vil vaere noe saerlig grunnet personlig grunner som forhaapentligvis blir bra om noen mnd. (er ogsaa grunnen til at jeg har lagt paa meg)>

De dagene jeg ikke gaar tur vil jeg ligge paa 1400. pluss minus. Skal spise sunne maaltider og kutte ned paa fett. (SKal spise mye fisk..ogsaa fet).

Er veldig spent paa aa se resultater..gir meg selv egentlig ut desember med bailine, samt ALLI, og saa kan jeg endellig begynne aa trene rundt februar saa det blir det gammel rutine.

Jeg er ikke saa opptatt av aa gaa ned til normal og trivselvekten min..( var aldri super tynn naar jeg veide 54-55 heller, men naa foler jeg meg klumpete..har lagt paa meg i ansiktet osv..altsaa ikke slik jeg trives). Vil helst se det paa cm og blir kjempeglad om bailine kan hjelpe meg med aa stramme opp litt.

Hadde min 1 time idag og gud som musklene jobbet. Var litt ubehagelig i starten, men jeg overlevde og det var absolutt utholdelig. Neste time er ikke for paa neste tirs pga hen hektisk uke. Saa blir bare 2 uker med bailine, om jeg foler at jeg faar resultater blir det kanskje 10 ganger til. Vi faar se.

Noen andre som vil vaere med/som kjorer ca samme opplegg?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...