AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei. Nå når brunfargen fra sommeren er borte vekk, og jula sniker seg innpå vurderer jeg å begynne med selvbruningskrem. Tingen er at jeg har null peiling på slikt. Jeg vil ha noe som er bra for huden, og som ikke vil gi meg urenheter. Jeg ønsker noe som holder over en lengre perioder, som er lett å påføre, og som ikke vil tømme lommeboken min helt.. Fins kanskje ikke denne selvbruningskremen? Alt av tips og erfaringer settes stor pris på!
Rusken Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Jeg liker den fra Dove. Den er billig og effektiv, og fargen blir relativt fin. Hvis man ikke bruker altfor mye da, naturligvis. Den er ganske billig, og huden blir myk også. Har også prøvd spraytan fra TanCan eller noe. Den var veldig bra, men har ikke giddet å kjøpe den fordi jeg syntes den var litt for mørk for meg. Men mamma bruker den hele tiden, og hun ser veldig naturlig brun ut. Tror ikke den er såå dyr, foreslår at du googler den
Commodore64 Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Her er mine 3 favoritter: MyChelle Dermaceuticals, Del Sol Sunless Tanner AnneMarie Borlind, Sunless Bronze (litt dyr.. hva blir det? rundt 100lappen?) Alba Botanica, Sunless Tanning Lotion
rox Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Jeg har så utrolig lyst til å bruke selvbruning (eller hvertfall bodyloiton med lett selvbruningseffekt), men jeg kaster opp av lukten! Har prøvd mange forskjellige merker. Den som luktet minst av de jeg har prøvd hittil er Decleors alternativ. Å bare smøre beina går bra, ellers blir det kraftig kvalme i et døgn etter påsmøring.. Kjedelig!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Syns dere ikke det ser litt unaturlig ut å være brun midt på vinteren da? Syns dere skal omfavne deres naturlige vakre hudfarge, og heller gå til innkjøp av en litt rosa blush, jeg. Vinterblek hud med roser i kinnene er så vakkert 1
rox Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Min hud med selvbruning er fortsatt veldig bleik, men så er jeg likbleik om jeg ikke bruker noe. Det er ikke overdrivelse en gang, huden er gjennomsiktig og blåaktig. Liker å se levende ut når jeg f.eks svømmer.
GlitterGlitter Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Cosmica Face farget dagkrem er utrolig god! Koster 99 kr på Apotektet. Den blir ikke sjoldete, og uten parfyme og uten parabener.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Min hud med selvbruning er fortsatt veldig bleik, men så er jeg likbleik om jeg ikke bruker noe. Det er ikke overdrivelse en gang, huden er gjennomsiktig og blåaktig. Liker å se levende ut når jeg f.eks svømmer. Hva om du blander litt veldig lys foundation i fuktighetskremen din, så du får jevnet den ut da? Jeg mener det, vinterblek hud er nydelig. Skulle ønske trenden med selvbruning og solarium ga seg snart, lyse jenter og kvinner ser mye bedre ut uten. Usunt er det også.
rox Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Hva om du blander litt veldig lys foundation i fuktighetskremen din, så du får jevnet den ut da? Jeg mener det, vinterblek hud er nydelig. Skulle ønske trenden med selvbruning og solarium ga seg snart, lyse jenter og kvinner ser mye bedre ut uten. Usunt er det også. Jeg bruker ikke selvbruning i ansiktet, snakket om kroppen :D Bare lys og fin mineralfoundation som får komme på i ansiktet. Er veldig enig i at vinterblek hud er fint, og trives godt med å ha så lys hud, hvertfall nå i vinterhalvåret. Men fortsatt, blåhvit hud på kroppen er ikke fint. Du må være litt enig i det?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Jeg bruker ikke selvbruning i ansiktet, snakket om kroppen :D Bare lys og fin mineralfoundation som får komme på i ansiktet. Er veldig enig i at vinterblek hud er fint, og trives godt med å ha så lys hud, hvertfall nå i vinterhalvåret. Men fortsatt, blåhvit hud på kroppen er ikke fint. Du må være litt enig i det? Er ikke helt det, skjønner du. Ser det ikke rart ut at du er brun på kroppen men ikke i fjeset da? Syns fremdeles melkehvit hud er mest estetisk Hvis du ser på kustmalerier av vakre kvinner før i tiden, var de alltid melkehvite. Syns ikke du det er pent? Jeg er dame, btw
rox Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Er ikke helt det, skjønner du. Ser det ikke rart ut at du er brun på kroppen men ikke i fjeset da? Syns fremdeles melkehvit hud er mest estetisk Hvis du ser på kustmalerier av vakre kvinner før i tiden, var de alltid melkehvite. Syns ikke du det er pent? Jeg er dame, btw Ansiktshuden er i sola hele året uansett, så den har uansett ett hakk mer farge enn kroppen. Og akk, om huden enda hadde vært melkehvit.. Men det er altså BLÅAKTIG. Blå-hvit-skjoldete, gjennomsiktig omtrent. Det er ikke særlig pent. Jo, de melkehvite damene ser veldig bra ut. Nettopp fordi huden deres er jevnt hvit, ikke skjoldete slik som meg.
Marie* Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 Bruker selv denne http://www.feelunique.com/p/Xen-Tan-Face-80ml i ansiktet, og synes den gir en fin farge Bare vær forsiktig med å smøre et tynt lag, og gni den godt ut i kantene. På kroppen bruker jeg den fra Dove, den er god og billig i hverdagen. Har planer om å kjøpe en fra XenTan til kroppen om ikke lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå