AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Innimellom, når jeg må tisse, så tar jeg med meg en liten g-spotvibrator på toalettet. Jeg holder meg, og bruker den hurtig og litt brutalt. Følelsen er ekstremt god, og når jeg til slutt kommer, så tisser jeg også "for hver støt" med vibratoren (som sikkert presser på blæra eller noe). Er dette uvanlig? Jeg ville jo aldri ha gjort det med en mann, og jeg gjør det på toalettet så det blir ikke noe søl, må bare vaske hendene etterpå liksom. Føler ikke at dette er noe jeg kan ta opp med noen.
Rusken Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Kreativt! Har aldri hørt om det før, men hvis du liker det er det vel bare å fortsette? Trenger ikke å være vanlig.
MsZ Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Aldri hørt om før, men ser da ingen grunn til å bry seg om det er normalt eller ikke så lenge det er digg..
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Haha! Starter jeg ny trend her nå eller? Jo mer tissetrengt jeg er, jo bedre er det. Sånn vondt-godt liksom.
Blod Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Så lenge det ikke er farlig spiller det ingen rolle om det er normalt eller ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå