AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 vet at dnb nor har sånn at hver gang man bruker bankkortet så trekkes det automatisk et valgfritt beløp til sparekonto. jeg har sparebanken 1, men finner det ikke her. noen som vet om sparebanken har dette ? som kan forklare meg hvor?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Har DNB nor dette? Jeg har DNB NOR, og der fikk jeg høre at de ikke hadde dette :S
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 kanskje det var nordea som hadde det ? mente det var dnb nor, men kan hende jeg tar feil! Jeg har ihvertfall sparebank 1, men kan ikke finne det hos min bank, så har ikke de det ? trur det kalles MikroSpa. hilsen ts
Zzyzx Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Nordea har mikrospar. Hvis du lurer på om Sparebank 1 har det så er det kanskje hensiktsmessig å spørre banken? 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 ts: fikk høre om det i kveld, og banken har nå stengt.Derfor jeg spør her, fordi det kunne jo hende noen viste det, så jeg slapp og vente så lenge på og få svar.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Men hvor har du sparebank 1? Jeg googlet litt for deg, og jeg ser at noen hevder å være sparebank1 kunde og ha mikrospar, mens Sparebank 1 NordNorge ikke har noen planer om å starte det opp, så det kommer an på hvor du er. Litt googling. Link.
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 nordea må ha mikrospar.. grunnen er at de er så dårlig på alt annet. de setter penger inn kun to ganger om dagen. klokka 14, 16. etter klokka 16:15 går det ikke ann å få inn penger på kontoen den dagen. dessuten har de ikke sms varsling som funker. den funker kanskje 2 uker, så stopper den. og da må man registrere det på nytt. dette skjer hele tiden. kursen dems på euro er helt rævva forhold til andre banker (skjulte gebyrer), de klarer aldri å gi noe ordentlig svar på kundeservice
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Det er ikke nødvendigvis så lurt hvis man vil spare mest mulig. Har en kollega uten spesielt god økonomisk sans som synes det er et genialt konsept, så nå kjøper han småting hele tiden... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå