Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/38b0bb/

Jeg tror ikke jeg er gravid denne mnd, men likevel håper jeg så inderlig. Trodde egentlig jeg skulle få TR i dag, men har enda ikke dukket opp, 14 DPO. Negativ test.

Merker at jeg nesten "gruer" meg til å tempe i morgen. Skulle nesten ønske jeg bare kunne fått TR nå i kveld slik at jeg var ferdig med det..om dere skjønner?

Æsj..

Kunne latt være å tempe i morgen tidlig, men det klarer jeg jo ikke :P Ingen ting er bedre enn litt selvpining tidlig på morran :/ ;)

Flere som "gruer" seg til å tempe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tempe???? :/

Gjest Avocado
Skrevet

Fortsett tempingen du, la det bli en rutine og ikke tenk så mye over resultatene :)Det er den store helheten som teller, den linjen du kan trekke som gjennomsnitt gjennom syklusen, ikke hver og en temp, de kan hoppe opp og ned for hver dag, så man må se på snittet. Etter en stund med regelmessig temping forstår du syklusen din bedre, finner ut hva som er normalt for deg og kan slappe mer av ift dagstemperaturene.

Jeg vet ikke hva DPO er, men ønsker deg lykke til!

Gjest Avocado
Skrevet

Tempe???? :/

Man kan måle basaltemperaturen rett etter våkningsøyeblikket og før man har beveget på seg, for å finne endringer i kroppstemperaturen i løpet av syklusen og for å finne ut når man har eggløsning og regne ut lutealfasen. Dermed kan man finne ut veldig nøyaktig når man venter menstruasjon, evt. ikke får den og kan forvente å være gravid. På folkemunne: tempe :)

Skrevet

Tempen sank i dag, så nå venter jeg bare på TR. Har ikke kommet enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...