AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 For hun strikker, og slenger nøstene rundt omkring, så det ser rotete ut her.
Dresden Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Hvis det er den eneste grunnen ser jeg helt ærlig ikke problemet. Spør om ikke hun kan forsøke å la være å spre nøstene overalt? 2
Gjesten Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Er dette en dårlig imitasjon av "jeg vil ikke ha mammas hund her"-tråden? For det er faktisk ikke det samme i det hele tatt. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Hvis det er den eneste grunnen ser jeg helt ærlig ikke problemet. Spør om ikke hun kan forsøke å la være å spre nøstene overalt? Skal prøve, men hun slenger dem rundt, både på gjesterommet, badet, på vårt soverom og de andre rommene. Så dette er et stort problem for meg.
Felia Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Prøvd å spørre om hun kan ha dem på en plass?
Gjest fjklh Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Sett frem en kurv hun kan ha nøstene i eller konfisker det som roter og si at hun får dem tilbake når hun reiser hjem
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Sett frem en kurv hun kan ha nøstene i eller konfisker det som roter og si at hun får dem tilbake når hun reiser hjem Har prøvd, men hun finner bare fram nye som hun sprer rundt.
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 her kreves det tiltak. sett opp regler som hun skriver under på. 1. hun må ha med kurv 2. alle nøster som er utenfor kurven, brennes 3. skal hun strikke, må nøstet være i fanget 4. strikking etter klokka 21 er forbudt. for da kan hun sovne mens hun strikker. noe som kan gjøre at nøstet falle på gulvet 5. alkohol og strikking passer ikke sammen. av samme grunn som punkt 4. 1
katinkatinka Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 her kreves det tiltak. sett opp regler som hun skriver under på. 1. hun må ha med kurv 2. alle nøster som er utenfor kurven, brennes 3. skal hun strikke, må nøstet være i fanget 4. strikking etter klokka 21 er forbudt. for da kan hun sovne mens hun strikker. noe som kan gjøre at nøstet falle på gulvet 5. alkohol og strikking passer ikke sammen. av samme grunn som punkt 4. Kjempegode forslag! Det er også verdt å nevne at det finnes gode dressurkurs med fokus på vanskelige uvaner. Det kan kanskje høres inhumant ut, men har hørt at mange har hatt gode erfaringer med lekegrind. Hun behøver jo ikke å sitte der hele kvelden, bare akkurat når hun får lyst til å sette i gang med strkkingen. 1
LeaMichele Skrevet 8. november 2011 #13 Skrevet 8. november 2011 jeg tror "svigermor" her,egentlig er et tre år gammelt barn som roter rundt i huset:p
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Skaff deg katt så er problemet løst. Katt roter til nøster og svigermor samler de opp.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 Kjempegode forslag! Det er også verdt å nevne at det finnes gode dressurkurs med fokus på vanskelige uvaner. Det kan kanskje høres inhumant ut, men har hørt at mange har hatt gode erfaringer med lekegrind. Hun behøver jo ikke å sitte der hele kvelden, bare akkurat når hun får lyst til å sette i gang med strkkingen. Ikke så lett dette! Hun er helt ustyrlig med denne strikkingen, hun strikker over alt, og dermed blir det nøster over alt også. Alle steder der hun har vært. Og hun begynner på nye ting hele tiden, så det er nøster i alle farger og sånn. Synes ikke det passer så godt å finne et blått nøste på badet, og et grønt på gjesterommet, liksom. Og det er jo jeg som må rydde i alle disse nøstene.
katinkatinka Skrevet 8. november 2011 #16 Skrevet 8. november 2011 Ikke så lett dette! Hun er helt ustyrlig med denne strikkingen, hun strikker over alt, og dermed blir det nøster over alt også. Alle steder der hun har vært. Og hun begynner på nye ting hele tiden, så det er nøster i alle farger og sånn. Synes ikke det passer så godt å finne et blått nøste på badet, og et grønt på gjesterommet, liksom. Og det er jo jeg som må rydde i alle disse nøstene. Huff, er ikke lett dette... Hva med å ha henne i et stramt bånd?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2011 #17 Skrevet 8. november 2011 Hva med å la henne være i et egnet bur mens hun strikker?Da blir jo nøstene samlet inne i buret også.Problem solved. Strikker hun så henvis henne til buret. Noen over her nevnte lekegrind og dette er jo også et alternativ.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Ikke så lett dette! Hun er helt ustyrlig med denne strikkingen, hun strikker over alt, og dermed blir det nøster over alt også. Alle steder der hun har vært. Og hun begynner på nye ting hele tiden, Har dere sjekket om hun har blitt utredet for ADHD?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #19 Skrevet 8. november 2011 Huffda dere.. Men skaff deg noen kattunger, og tilby dem nøstene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå