Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har samlet opp noen facebookspørsmål her.

1 - hvor har det blitt av felles venner? Før kunne jeg gå inn på profilen til en venn og se hvilke venner vi har felles, men nå er det borte? Jeg kan derimot se det hos folk jeg ikke er venner med?

2 - Kommer dere inn på profilen til Oslo Airport Gardermoen? Tenker da på deres offisielle side. Det var noe spam der for noen dager siden, nå kommer jeg bare rett til wallen min igjen når jeg prøver å trykke på dem.

3 - Hva er greia med at folk på sidene til blant annet NSB, Ruter, Norwegian og andre reiseselskaper skriver "eg skal ha ein billett"? Er det en slags spøk jeg ikke skjønner? Ser til stadighet folk som skriver dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kongsdatteren
Skrevet

1. Hvis du har et innlegg på veggen din fra en venn så står det under "kommenter", "lik" og "se vennskap".Trykker på "se vennskap". Du vil da komme inn på en side som viser bilder av deg og denne vennen og meldinger dere har sendt til hverandre. På venstere side står det "felles venner".

2. Jeg kommer inn på denne siden :) Kanskje det går hvis du prøver nå?

3. Dette er en spøk ;)www.artige.no

Skrevet

3. Dette er en spøk ;)www.artige.no

Skal ikke en spøk være morsom? :sjenert:

Hva er forresten greia alle driver med nå, jeg skal være xxx mnd i xxx?

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Skal ikke en spøk være morsom? :sjenert:

Hva er forresten greia alle driver med nå, jeg skal være xxx mnd i xxx?

Enig, jeg ser ikke helt humoren ;)

Dette med xxx mnd i xxx har jeg ikke hørt om før. :forvirret:

Skrevet

Det er et kjedebrev som florerer blandt kvinnene på facebook :) For å øke oppmerksomheten ang. brystkreft :)

Skrevet

Måneder-greia er en brystkreft-oppmerksomhet-ting. Er en annen tråd om det.

Skrevet

Det er basert på fødselsdato og måned. Er du født den 14 skal du være 14 måneder i XXXX, alt ettersom hvlken måned man er født i. Noe brystkreftgreier, liksom. Det hjelper sikkert mot brystkreft, helt garantert!

• Liker 1
Skrevet

1. Noen velger å legge vennelista si offentlig, noen deler bare med venners venner og noen kun venner. Jeg har valgt å dele den kun med meg selv så den er ikke synlig noen steder.

Skrevet

Det er et kjedebrev som florerer blandt kvinnene på facebook :) For å øke oppmerksomheten ang. brystkreft :)

Det øker vel heller oppmerksomhet rundt fenomenet spam?

• Liker 1
Skrevet

Kommer fortsatt ikke inn på Gardermoens sider jeg, hva har skjedd? Det står heller ikke lenger hvor mange likes de har, som det gjorde før. Hvis noen kommer inn, står det noe om flyforsinkelsene og radarproblemene?

Skrevet

1. Noen velger å legge vennelista si offentlig, noen deler bare med venners venner og noen kun venner. Jeg har valgt å dele den kun med meg selv så den er ikke synlig noen steder.

Jeg ser vennelistene deres, men felles venner med antall (som før lå øverst til høyre på profilen deres) er borte. Hos alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...