Gå til innhold

Webcam

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor vanlig er sex og onanering via chat og webcamera...

Må innrømme at jeg har hatt et par deilige opplevelser på denne måten!

:oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor vanlig det er aner jeg ikke, men TROR ikke det er så voldsomt utbredt akkurat.

Selv kunne jeg ALDRI tenke meg å bli med på noe slikt.

Skrevet

Hvis du er fornøyd og liker det, hvor stort poeng er det egentlig om det er vanlig eller ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet

tror det begynner å bli ganske vanlig, alle kidsa har jo webcam nå for tiden (via msn), mange jenter som får kick av (eller trenger bekreftelse) å vise fram kroppen sin til kåte gutter

Skrevet

Som gjest over meg sier, så tror jeg også at dette blir bare mer og mer vanlig, men jeg grøsser litt når jeg tenker på det gjest skrev, og begynner å håpe på at jeg aldri får tenåringsjenter selv!! :o

Skrevet
Hvis du er fornøyd og liker det' date=' hvor stort poeng er det egentlig om det er vanlig eller ikke?[/quote']

Poenget er vel at det er vanskelig å finne damer som blir med på dette - uten å betale for det... I neste generasjon blir det nok anerledes..

Skrevet

Jepp, dere kvinnfolk er lit trege... :ler:

Neida, bare flipper....

Dette er jo faktisk en veldig sikker form for sex, så jeg applauderer den! :wink:

Man bør allikevel være forsiktig. Mange drittsekker som kan finne på å ta opp seansen.... :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, jeg har onanert foran webcam ved et par anledninger - og da er det selvfølgelig ilag med en jeg kjenner veldig godt og som jeg er trygg på! Kunne aldri falt meg inn med ukjente! :lol: Jeg fikk jo like mye kick som han på andre siden.... ;-)

Forøvrig er jeg enig i at man skal passe seg, og at ungjenter og deres mødre bør være på vakt - dataverdenen har utviklet seg i en racerfart!

Gjest Anonymous
Skrevet

Veeel, hva vet du om hva sønnen din vil bedrive foran camera på nett da??? :-?

FORØVRIG er dette en link om SEXUALITET - og jeg håper vi kan vende tilbake dit....

altså, sex og onani på nett og webcam? Har dere prøvd??? :P

Skrevet

Nix! Det mest avanserte jeg har prøvd på er over telefon... :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo også en nødløsning på lik linje som webcam da...

Men personlig syns jeg det var litt mer spennende meg øyekontakt jeg da... :lol:

Skrevet
Det er jo også en nødløsning på lik linje som webcam da...

Men personlig syns jeg det var litt mer spennende meg øyekontakt jeg da... :lol:

Det kan jo godt hende, men jeg tror ikke jeg ville følt meg så komfortabel med det.. Litt av det gode med telefonsex er jo at det blir et aspekt av fantasi i det også.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Forstår godt hva du sier, og jeg hadde nok ikke følt meg så veldig konfortabel med situasjonen jeg heller, hadde det ikke vært for at jeg kjente denne mannen godt og fordi vi "tirret" hverandre opp noe sinnsykt i forkant, og vi har hatt sex i RL også - før dette skjedde... Mulighetene er iallefall mange... Men ingenting slår selvsagt RL og med all kosen og nærheten i tillegg!! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe kjøpte webcam til dama mi som flyttet og hun tok hintet uten nermee innføring, hun spurte om jeg var alene og vi kunne ha litt dirty talking, da jeg sa "ja bring it on" slo hun på kameraet og jeg så rett i you know where, gjett hva som spratt opp da hehehe. Synes det var veldig deilig å se dama mi som jeg savnet, på denne måten.

Julegave ide til dere med distanse til deres kjære :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...