Gå til innhold

Tobarnsmor og venneløs....

Anbefalte innlegg

Gjest sjenert
Skrevet

Huff, jeg har faktisk ikke venner og det begynner å bli deprimerende! Jeg har samboer og to barn og masse familie ellers,men savner venner!! Har blitt alt for asosial og har kun hatt ei venninne de siste ti årene,men hun er enda verre enn meg og jeg får henne ikke ut døra! Problemet mitt er at jeg er så sjenert og får helt angst blant nye mennesker, klarer aldri å si noe smart eller interessant. Samboeren min har en jobb som gjør at han ikke er mye hjemme og jeg blir da bare sittende hjemme etter jobb med barna...Vet ikke hvordan jeg skal klare å finne meg venninner, siden jeg er så sjenert og klønete blant nye mennesker!

Videoannonse
Annonse
Gjest 1barnsmor
Skrevet

Hvor bor du ?

Du får nesten ta deg en tur ut, å prøv å møte nye folk. man mestrer det man vil ;) blir fort ensomt og deprimernde å bare være for seg selv..

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg lurer også på hvor du bor.. Det finnes flere enn du tror som er venneløse her i verden.

Skrevet

Har det også ganske likt, er egentlig ikke sjenert, men jobb og barn tar alle krefter og har ikke overskudd til å dyrke vennskap, samtidig som jeg savner venner og egentlig ønsker meg nye, men hvordan.....??

Skrevet

Hvor gamle er barna dine? Vi har blitt kjent med en del foreldre i barnehagen ved at vi har invitert venner av barna på besøk, og så invitert foreldrene på kaffe når de henter. Eller så kan man gå på lekeplassen sammen eller gjøre andre aktiviteter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan være vennen din jeg *klemmer* =) hihi, du må bare våge å ta kontakt med nye mennesker, gjerne chatte i forskjellige grupper på nettet med andre mødre og slikt eller med noen som har felles interesser med deg? så kan man jo møtes etterhvert som man føler seg trygg på hverandre og slikt=) alltid kjekt med nye mennesker=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...