Imax Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 Så undertøysmodellen i denne ukas kk - hun så ut som en helt vanlig dame! Utrolig bra. Med mage og alt. Synes det er fint at de har modeller som faktisk ligner på oss (den mest solgte størrelsen i Norge er str. 42 har jeg hørt...). Så mangler det bare at de gjør det samme for de andre motereportasjene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg la merke til det samme og tittet litt ekstra på bildene. Synes det er het topp at det vises frodige modeller også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Så absolutt - jeg ble litt glad da jeg så den reportasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 *går og kjøper KK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja jeg synes det samme. Det er veeeeldig deilig å kunne se sånne reportasjer uten å føle seg som en dundre selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Helt enig. Synes det er flott med modeller som ser ut som folk flest, sunne og normale og ikke som moteverdenens uoppnåelige idealer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. desember 2003 #8 Del Skrevet 11. desember 2003 Jepp, så den! :D Og det beste av alt var at de ikke gjorde noen sak av det, av typen "Undertøy for deg som er lubben" eller noe sånt, det var rett og slett en helt vanlig motereportasje. Strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 11. desember 2003 #9 Del Skrevet 11. desember 2003 ehe... er hun frodig eller normal? .. oG hvorfor kalle henne frodig om hun ser ut som de fleste....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 11. desember 2003 #10 Del Skrevet 11. desember 2003 ehe... er hun frodig eller normal? .. oG hvorfor kalle henne frodig om hun ser ut som de fleste....? Hun er i mine øyne frodig i forhold til de modeller som brukes til vanlig, på samme tid er hun helt normal i forhold til oss som IKKE er modeller:-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 11. desember 2003 #11 Del Skrevet 11. desember 2003 Så normalt er frodig, eller modelltynne er tynne, og ikke "normale"...?.... Poengeter at om man ser 36-42 som naturlig og normalt, da blir modeller tynne.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2003 #12 Del Skrevet 11. desember 2003 Så undertøysmodellen i denne ukas kk - hun så ut som en helt vanlig dame! Utrolig bra. Med mage og alt. Synes det er fint at de har modeller som faktisk ligner på oss (den mest solgte størrelsen i Norge er str. 42 har jeg hørt...). Så mangler det bare at de gjør det samme for de andre motereportasjene... Jeg så henne også og ble så glad! Henne kan jeg relatere til og sammenligne meg med. På henne var det mulig å se hvordan klær faktisk ville bli i det virkelige liv... Håper de bruker henne mer! *applauderer for KK* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 11. desember 2003 #13 Del Skrevet 11. desember 2003 Så normalt er frodig' date=' eller modelltynne er tynne, og ikke "normale"...?.... Poengeter at om man ser 36-42 som naturlig og normalt, da blir modeller tynne.... :blunke:[/quote'] Kall det hva du vil, du Arketypen, poenget er i alle fall at hun er større enn hva en er vant til å se i undertøysreklamer, og det burde det vært mer av. For "modell-tynne" er de færreste av oss..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 11. desember 2003 #14 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg synes det er bra de har modeller av alle slag. Men de bør ikke ha bare str 42, for ikke alle er så store. Blir provosert og ganske lei meg når folk snakker om syltynne modeller, og stankelbein osv og om hvor fæle de er og at det er myyye finere. Eller sunne og normale som noen sier over her. Jeg er en av disse stankelbeiene, og kan ikke noe for det. Jeg er også sunn og normal selv om jeg ikke er "frodig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2003 #15 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg synes det er bra de har modeller av alle slag. Men de bør ikke ha bare str 42, for ikke alle er så store. Blir provosert og ganske lei meg når folk snakker om syltynne modeller, og stankelbein osv og om hvor fæle de er og at det er myyye finere. Eller sunne og normale som noen sier over her. Jeg er en av disse stankelbeiene, og kan ikke noe for det. Jeg er også sunn og normal selv om jeg ikke er "frodig". Tror ikke det er noen som mener at det BARE skal være slike eller sånne modeller, men du er sikkert enig i at det blir feil når modellen av i dag presenterer minoriteten og ikke majoriteten av jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 11. desember 2003 #16 Del Skrevet 11. desember 2003 Tror ikke det er noen som mener at det BARE skal være slike eller sånne modeller, men du er sikkert enig i at det blir feil når modellen av i dag presenterer minoriteten og ikke majoriteten av jenter. Ja selvfølgelig - helt enig. Godt at de får flere modeller som ikke bare er tynne som meg. For de som er litt tykkere føler det nok på samme måte som jeg gjør Skjønner dette godt. Fint hvis de får litt blanding med modeller i bladene. Det Nye er flinke til dette synes jeg. (Ikke meninga å ta sånn av - men dette er så følsomt tema for meg. Jeg tar meg ordentlig nær av det når folk snakker om syltynt, usunt og fælt - for vi kan ikke noe for det som er så tynne - untatt de som slanker seg sånn da) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2003 #17 Del Skrevet 11. desember 2003 Skjønner det godt Sikka - selv om jeg er langt fra deg i kroppsfasong sjøl Har ei god venninne som er lita og tynn og som sliter voldsomt med å legge på seg... Det er sannelig ikke noe lettere det, enn å ta av. Den minste forkjølelse eller annen sykdom gjør at hun tar av et par kilo og da er hun der igjen... Selvfølgelig må vi ta høyde for at noen er høye og tynne, eller små og tynne osv, men det er et sårt tema med kropp og kroppsfasong for de fleste. Mer bruk av "normale" modeller (altså de som representerer majoriteten av de norske jentene) og dermed mer variasjon tror jeg vil hjelpe veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. desember 2003 #18 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg sendte link til denne tråden til KK, og fikk svar fra redaktøren: Hei igjen! Vi har også fått mange henvendelser til redaksjonen om denne reportasjen de siste dagene. OG VI ER HELT ENIG! Takk for at du sendte linken! Kjersti Kanskje det betyr at vi får flere slike flotte reportasjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. desember 2003 #19 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg synes det er bra de har modeller av alle slag. Men de bør ikke ha bare str 42, for ikke alle er så store. I og med at gjennomsnittsstørrelsen til norske kvinner er 42, synes jeg vel det er litt drøyt å "klage" over dette. Kvinner over str 38 har kun hatt tynne modeller å se på til nå. Det kommer 1 reportasje som kanskje likner mer på hvordan vanlige kvinner flest ser ut, og du er alt på hugget for at det ikke skal bli for mye. I've got news for you; bla opp i nesten et hvilekt som helst blad, og du vil finne modeller som har en kropp som likner på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 11. desember 2003 #20 Del Skrevet 11. desember 2003 I og med at gjennomsnittsstørrelsen til norske kvinner er 42, synes jeg vel det er litt drøyt å "klage" over dette. Kvinner over str 38 har kun hatt tynne modeller å se på til nå. Det kommer 1 reportasje som kanskje likner mer på hvordan vanlige kvinner flest ser ut, og du er alt på hugget for at det ikke skal bli for mye. I've got news for you; bla opp i nesten et hvilekt som helst blad, og du vil finne modeller som har en kropp som likner på deg. Viser til min kommentar over her: Ja selvfølgelig - helt enig. Godt at de får flere modeller som ikke bare er tynne som meg. For de som er litt tykkere føler det nok på samme måte som jeg gjør Skjønner dette godt. Fint hvis de får litt blanding med modeller i bladene. Det Nye er flinke til dette synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå