Gjest Uglefot Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Det dumpet et nummer av Bonytt i postkassen min for 1 månedstid siden. Tenkte det var et reklamestunt selv om navnet mitt stod på plastomslaget. Idag har det dukket opp nok et nummer av Bonytt i postkassen. Ingen regning så langt. Noen her som har mottatt Bonytt og som ikke har bestilt det? Har sendt dem en mail siden telefonen hadde stengt for dagen. Håper ikke det blir noe kluss med noe regning eller noe slikt.
Vestlandsjente Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Kanskje det er noen som har kjøpt abonnement til deg i gave? Hva synes du om bladet forresten? Tenkte kanskje å kjøpe abonnement på dette i gave til mamma
Gjest Uglefot Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Kanskje det er noen som har kjøpt abonnement til deg i gave? Hva synes du om bladet forresten? Tenkte kanskje å kjøpe abonnement på dette i gave til mamma Fant ut av det Det var ei navnesøster av meg som skulle ha bladet,så hadde det havnet hos meg isteden. Utrolig sært for adressen står jo der også. Joda,bladet virker helt greit det Men ikke noe jeg kommer til å kjøpe,føler at det er litt for voksent for meg :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå