marieee Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei! Jeg har bursdag om en uke, og lurer litt på hva som er vanlig? Jeg er 25 år og dette er første bursdagen siden jeg og samboeren min ble sammen. Han vet at jeg har bursdag men har ikke foreslått at vi skal gå ut og spise eller noe, og jeg kjenner at det skuffer meg litt. Jeg forventer overhode ikke mye, men en koselig middag og noen blomster hadde vært hyggelig. Kan selvfølgelig være han planlegger å overraske meg. Så jenter: Hva gjør kjærestens deres når dere har bursdag?
Gjest Solsmil Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Dette blir første bursdagen jeg feirer med kjæresten/samboeren min:) Har bursdag om under en måned, og jeg vet han planlegger noe, så jeg er egentlig ganske spent:P Hadde blitt veldig skuffet hvis han ikke hadde gjort noe. Men har kanskje noe med at i mitt hode er bursdager liksom en veldig viktig greie, og har jo gjort veldig mye ut av hans bursdag også.
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Sier gratulerer med dagen, klem og kyss. Og så får jeg gave når han kommer på "bursdagsselskap" 1
Roo Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 At han ikke har nevnt noe om planer, betyr ikke nødvendigvis at han ikke har planlagt noenting. Kanskje han vil overraske deg på dagen din?
Chord Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Jeg hadde bursdag for bare noen dager siden, og da kom min kjære på besøk til meg før han dro på jobb (vi bor ikke sammen), og hadde da med gaver til meg. Han hadde også kjøpt en liten kake på butikken, og satt på et lite lys på kaken som jeg skulle blåse ut (noe jeg ikke har gjort siden jeg var liten pike). Ellers ble det middag ute senere på dagen. Ingen blomster eller kort, slik han alltid har gjort på mine bursdager, men jeg ble rørt av både middagen og gavene. Tror nok at kjæresten din vil overraske deg. Du må ivertfall vente og se, og ikke ta sorgene på forskudd
Zoë Castillo Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Tror nok at kjæresten din vil overraske deg. Du må ivertfall vente og se, og ikke ta sorgene på forskudd Jeg hadde heller gått ut fra at det ikke blir noe, så slipper du å bli skuffet. For meg er ikke bursdager noen big deal, og jeg gjør ingenting ut av det, ikke mannen min heller. Jeg får et kyss og en liten oppmerksomhet av han og barna. Vi gjorde ikke noe spesielt før vi flyttet sammen heller. 2
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 du er nok ikke helt ærlig når du sier du ikke forventer noe. for hadde du ikke forventet noe så hadde du heller ikke blitt skuffa. jeg har bursdag i morgen og har ingen forventninger. jeg skal sitte hjemme mens han er på jobb. null problem for min del det:) 1
Rainbow Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Jeg syns det blir teit å gå rundt og vente på en overraskelse. Vi overrasker heller hverandre i hverdagen, og planlegger sammen om vi skal gå ut og spise på bursdager. På min (som var den o' store 30-årsdagen, og som også var den første av mine bursdager vi hadde sammen) tok vi helgetur til en storby i Europa, og selve dagen gikk vi ut og spise treretters. Hun hadde tatt med gavene sine dit, og ga meg gaver og kort på kvelden etter at vi hadde vært ute. Veldig koselig! På hennes bursdag var vi ute og spiste med hennes venner og tok noen drinker etterpå.
Miki Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Han kom tidlig hjem fra skolen med kake. Etter det "koste" vi , etter det gikk vi ut for å spise en finere lunsj, så kjøpte han rosa roser til meg, så gikk vi på butikken å kjøpte lasagne, muffins, snop og snacks. Senere på kvelden spiste vi lasagne og såg på TV
Gjest Mrs.Morgan utlog Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Noen syns ikke bursdager er så big deal, mens andre gjør det. Jeg er en av de som faktisk liker oppmerksomhet og gaver på bursdagen min... midtpunktet yey! Så hadde blitt veldig skuffa om kjæresten ikke kom med noen bursdagsgave eller lignende. Det har skjedd og det er ikke morsomt. Blir trøbbel i paradis da ja! hehe Men syns du skal vente og se jeg. Skuffa blir du selvfølgelig, hvis han ikke har planlagt noe særlig. Men husk at det er ganske typisk menn å ta alt i siste liten... Julegave til dama i siste liten, bursdagsgave i siste liten osv. Kanskje han går rundt og tenker ut noe kult, men ikke har planlagt noe helt ennå? Har du uttrykt til kjæresten din at du setter pris på gaver og sånt på bursdagen? Kanskje han ikke ser på det så big deal og derfor går utifra at du heller ikke gjør det.
Gjest NozMonster Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 (endret) sist min daværende kjæreste hadde bursdag, så tok jeg toget hele veien til han i 13 tiden, for han jobbet litt langt utpå natten, så jeg prøvde å taime det, at jeg skulle vekke han rett før han egentlig skulle stå opp. så hadde jeg kjøpt en daim-kake, så tente jeg på 26 lys på den rett utenfor huset hans. vi skulle egentlig ikke se hverandre den dagen fordi han skulle rett på jobb igjen i 16 tiden, så han ble rimlig overrasket da jeg plutselig stod der med en damikake med masse lys og en giiiiiiigastor gave som jeg hadde slept med meg på toget selvom det er noen år siden vi var sammen nå, så nevner han den episoden i blandt, mest fordi jeg kom den lange veien bare for å at jeg ville se han på bursdagen hans Endret 11. mai 2012 av NozMonster
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Noen syns ikke bursdager er så big deal, mens andre gjør det. Jeg er en av de som faktisk liker oppmerksomhet og gaver på bursdagen min... midtpunktet yey! Så hadde blitt veldig skuffa om kjæresten ikke kom med noen bursdagsgave eller lignende. Det har skjedd og det er ikke morsomt. Blir trøbbel i paradis da ja! hehe Men syns du skal vente og se jeg. Skuffa blir du selvfølgelig, hvis han ikke har planlagt noe særlig. Men husk at det er ganske typisk menn å ta alt i siste liten... Julegave til dama i siste liten, bursdagsgave i siste liten osv. Kanskje han går rundt og tenker ut noe kult, men ikke har planlagt noe helt ennå? Har du uttrykt til kjæresten din at du setter pris på gaver og sånt på bursdagen? Kanskje han ikke ser på det så big deal og derfor går utifra at du heller ikke gjør det. Så du krever bursdagsgave av han altså?
Cathrine88 Skrevet 8. november 2011 #13 Skrevet 8. november 2011 Så lenge man tilpasser det etter hva "bursdagsbarnet" vil sette mest pris på, er vel det meste greit. Kjæresten tilbyr seg å være sexslaven min en hel helg. Det blir sannsynligvis noen gaver og hjemmelaget middag også. 1
Anglofil Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Blir spennende å se, siden jeg har bursdag i morgen. Mvh Yvonne
Mrs. Morgan Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 Så du krever bursdagsgave av han altså? Ja det gjør jeg. Forventer det ihvertfall. Når han har bursdag, planlegger jeg det 1-2 uker i forveien og gleder meg alltid til å gi han gaven og overraskelsen osv. Jeg liker sånt jeg! :D 1
Rofl Skrevet 8. november 2011 #16 Skrevet 8. november 2011 Tok med exen på en fin restaurant middag samt at hun fikk et spesielt smykke hun hadde sett en gang og aldri tenkt at hun kom til å få. Veldig glad i å gi gaver så blir alltid en gave av noe sort men det må være en gave som betyr noe og ikke bare noe tull.
Gjest Nenya82 Skrevet 8. november 2011 #17 Skrevet 8. november 2011 (endret) Han pleier å gi meg gave( r ),som regel har han kjøpt en kake også spiser vi en god middag sammen eller går ut. Sist kjøpte han en sånn fakkel til å ha på kaka,men det vi ikke tenkte på var at brannalarmen var rett over der kaka stod Pleier å gjøre omtrent det samme når han har bursdag selv om han påstår at han ikke liker bursdager,men det ser ut til at han syns det er veldig ok når jeg disker opp med middag,kake og gaver Endret 8. november 2011 av Nenya82
Gjest Cosette Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Kjæresten min lager god middag hjemme med vin og full pakke, eller tar meg med på restaurant (jeg velger). Får alltid fin gave også, noe jeg har ønsket meg. Hadde syntes det var stusselig hvis det ikke ble gjort litt stas på meg på dagen. Jeg gjør selvsagt det samme tilbake. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #19 Skrevet 8. november 2011 Jeg har nettopp hatt bursdag, og da fikk jeg roser av kjæresten. Og pakke. Og han tok meg med ut på middag, og så tok vi en tur på byen etterpå 1
Gjest Solsmil Skrevet 8. november 2011 #20 Skrevet 8. november 2011 Så du krever bursdagsgave av han altså? er det ikke vanlig å få bursdagsgave hos partnere? jeg er ikke ts, men jeg hadde blitt lei meg om samboeren min ikke gav meg gave på bursdagen. Han har god råd, så hadde han ikke gjort det, så hadde det vært fordi han ikke hadde tatt seg bryet med å prøve å finne en. Ja det gjør jeg. Forventer det ihvertfall. Når han har bursdag, planlegger jeg det 1-2 uker i forveien og gleder meg alltid til å gi han gaven og overraskelsen osv. Jeg liker sånt jeg! :D Jeg planlegger 2-3 måneder i forveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå