Felia Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hvilket lag ville dere helst sett Liverpool spille mot? - Vuderer å gi kjæresten en fotballtur i julepresang. Men har ingen idè hvilket lag som er "gøyest" å se Liverpool spille mot.
challenger Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 (endret) De store lagene er jo de mest spennende kampene. I tillegg til Everton som er fra samme by(byoppgjør). Men samtidig så er det disse kampene som det er vanskeligst å få tak i billetter til da.. Og de er gjerne dyrere enn hvis de møter "mindre" lag.. Og med store lag mener jeg: Chelsea, arsenal, United, City...i tilfelle du lurte:) Endret 8. november 2011 av challenger
Felia Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg spør sikkert kjempe dumt nå, men fotball er virkelig ikke min greie. Men hvilke er de store lagene?
Felia Skrevet 8. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2011 De store lagene er jo de mest spennende kampene. I tillegg til Everton som er fra samme by(byoppgjør). Men samtidig så er det disse kampene som det er vanskeligst å få tak i billetter til da.. Og de er gjerne dyrere enn hvis de møter "mindre" lag.. Og med store lag mener jeg: Chelsea, arsenal, United, City...i tilfelle du lurte:) Deeer fikk jeg svar på det jeg lurte på Tusen takk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå