AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hva bør man ta bilde av? Vi skal ikke ha fotograf, har noen venner som er hobbyfotografer som skal ta bilder av/for oss. Ble plutselig litt usikker på hva vi bør ta bilde av. Vi gifter oss ikke i kirken, så noen typiske kirkebilder vil det jo ikke bli. Har i utgangspunktet tenkt å ta bildene av oss ute hvis været holder. Noen forslag til hva det er kjekt å ha bilde av i ettertid? Kan jo være noe som vi ikke tenker på før det er for sent. Hva gjester tar bilde av/ikke tar bilde av på festen kan vi jo ikke styre, så jeg tenker mest på bildene vi skal få tatt. Gifter oss på lørdag
Fanta Exotic Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Jeg ville nok tatt bilde av all maten, bryllupskaka, gjestene, lokalet dere skal være i etterpå, brudepikene (hvis dere har), gavene.. Det jeg kommer på i farta, sikkert mer
Ninnin86 Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Vi har planer om å samle alle gjestene og ta et stort fellesbilde rett etter vielsen! Det tror jeg blir veldig fint! Ellers er jo "det første kysset" en klassiker som man må få foreviget! Den første dansen, hvis dere skal ha det! Osv Lykke til på den store dagen!!
CathFoto Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 -Bordet -Gavebord -Taler -Gjester -Brudepar -Brud -Brudgom -Brudepar med foreldre -Brudepar med forlovere(også alene med hver sin) -Bukett -Ringer -Mat -Kakeskjæring -Kake -Dans Det var det jeg kom på...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Dokurvene. Det skal vi (heldigvis?) ikke ha Niennas: Vi blir 80 gjester så fellesbilde kan bli vanskelig, men så tviler jeg sterkt på at 80stk gidder å møte opp utenfor tinghuset, så det blir vel å ta bilder med familie. Kjenner nervene begynner å komme for fullt nå altså! Takk for gode tips alle sammen, bare å komme med mer hvis dere kommer på noe
Ninnin86 Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Det skal vi (heldigvis?) ikke ha Niennas: Vi blir 80 gjester så fellesbilde kan bli vanskelig, men så tviler jeg sterkt på at 80stk gidder å møte opp utenfor tinghuset, så det blir vel å ta bilder med familie. Kjenner nervene begynner å komme for fullt nå altså! Takk for gode tips alle sammen, bare å komme med mer hvis dere kommer på noe Ser den! Vi skal ha 110, men regner med de fleste kommer i kirken, og da blir det lettere å samle de etterpå
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Ser den! Vi skal ha 110, men regner med de fleste kommer i kirken, og da blir det lettere å samle de etterpå Hmm, forstår ikke helt hvorfor jeg skrev Niennas, må ha sett det en annen plass? Gikk litt fort der Men uansett, 110 ja! Jeg synes egentlig at 80 var aaalt for mye, men vi ville ha vennene våre der så da ble det bare sånn. Tror venner står for ca. 1/3 av folkene, blir nok koselig
Ninnin86 Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Hmm, forstår ikke helt hvorfor jeg skrev Niennas, må ha sett det en annen plass? Gikk litt fort der Men uansett, 110 ja! Jeg synes egentlig at 80 var aaalt for mye, men vi ville ha vennene våre der så da ble det bare sånn. Tror venner står for ca. 1/3 av folkene, blir nok koselig Samme her! Også har vi i tillegg ganske store familier. Vi tenkte som så at dette kanskje blir den eneste anledningen vi får til å samle så mye folk, så derfor tar vi med rubbel og bit av både familie og vennen! Blir kjempestas
Raven Emerald Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 ..ikke dokurver..? Hva er det for bryllup, dette her..? O_o Ellers; ta bilder av absolutt alt...bedre med for mange enn for få. Og ta nå i det minste bilde av tomrommet der dokurvene skulle stått. Sånn i respekt for, og sånt noe...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Samme her! Også har vi i tillegg ganske store familier. Vi tenkte som så at dette kanskje blir den eneste anledningen vi får til å samle så mye folk, så derfor tar vi med rubbel og bit av både familie og vennen! Blir kjempestas Vi har ikke så veldig store familier (vel, mine foreldre er skilte så jeg har jo litt bonusfamilie), men det var vel derfor vi "bare" ble 80 :gjeiper: . Nå håper jeg at alt går sånn ca. som planlagt, vi har det ganske utradisjonelt og uformelt så det skal en del til for at ting går veldig galt, og at vi får tatt bilde av det viktigste. Når er dagen deres forresten? Raven Emerald: Satser på at det blir et bra et Dokurver gadd vi (vel jeg, mannen har vel aldri hørt ordet en gang) ikke bruke penger på med god samvittighet. Skal prøve å få tatt bilde av tomrommet, kanskje ha en liten minnestund osv. i tilfelle noen rakner en strømpebukse og ikke har med egen selv.
Raven Emerald Skrevet 8. november 2011 #13 Skrevet 8. november 2011 (endret) Raven Emerald: Satser på at det blir et bra et Dokurver gadd vi (vel jeg, mannen har vel aldri hørt ordet en gang) ikke bruke penger på med god samvittighet. Skal prøve å få tatt bilde av tomrommet, kanskje ha en liten minnestund osv. i tilfelle noen rakner en strømpebukse og ikke har med egen selv. Det er betryggende å høre dét, da... Selv om jeg selvsagt mener minst halve bryllupsbudsjettet skulle gått til dokurver. Endret 8. november 2011 av Raven Emerald 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Det er betryggende å høre dét, da... Selv om jeg selvsagt mener minst halve bryllupsbudsjettet skulle gått til dokurver. Skal huske på det til neste gang :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå