enilec Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 Heisann! Jeg har tenkt å kjøpe brukt brudekjole,men synes i grunnen brukte kjoler er litt overpriset.Lurer på hva du ville ha betalt for en brukt kjole? Jeg har satt max grense på 5000,er det lite? Snakket med butikken som fører det merket jeg vill ha og disse kjolene koster rundt 8000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Er ikke rundt halv pris vanlig? Ergo hvis en kjole kostet kr 12.000 ny så ville jeg ikke betalt mer enn 6.000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Min kjole koster 12.900 ny i butikk, men jeg kjøpte den brukt privat for 6.500 ferdig renset. Synes det var helt fair. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg tror ikke jeg ville betalt så mange tusenlappene for en brukt kjole...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Max halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Mulig du kan prute ned noen lapper da? Jeg synes halv pris er ok. Dessuten så er jo ikke 5000,- allverden for en kjole men jeg skjønner hva du mener. Nå har jeg sett en del rundt på brukte kjoler for jeg prøver å selge min og jeg angrer på hvorfor jeg kjøpte ny. Det er jo mye fint å finne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 11. desember 2003 #7 Del Skrevet 11. desember 2003 Halv pris ville jeg betalt. Det er jo snakk om en kjole som er brukt bare en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå