Euphoria Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei! Fikk min nye Samsung Galaxy S2 for et par uker siden, og er kjempefornøyd med alt bortsett fra at den er så vanvittig treg til å gå tilbake til hovedskjermen når jeg har vært inne i et program. F.eks etter å ha lest en sms og trykker på tilbake- eller home-knappen bruker den 7-8 sekunder før den reagerer! Dette gjelder uansett hvilket program jeg har vært inne i. Er din S2 også slik, eller bør jeg sende den tilbake til leverandøren?
Gjest Audiot Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Min er ikke sånn. Må nok inn til rep. ja.
Unic0rn Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Den skal ikke være slik nei. Har du oppdatert programvaren på telefonen?
Thorn Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Min er så rask at jeg sliter med å forstå det (hadde en treg sak før)! Ville ha forsøkt å først oppdatere programvare, deretter gjenopprettet fabrikkinnstillinger om ikke oppdatering funket.
Rødtoppen86 Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Bruker du taskmanageren til å stoppe alle programmer som kjører i ny og ned? Jeg gjør det ofte, fordi alle små tulleting driver og kjører og bruker mye minne.
Euphoria Skrevet 8. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2011 Takker så mye for tips! Brukte nå taskmanageren til å avslutte de to småprog som kjørte, og den brukte da TI sekunder på å vise hovedskjermen. Merkelig dette, for den er superkjapp til alt mulig annet. Telefonen er jo splitter ny, så kan ikke se hvordan det skal hjelpe å gjenopprette fabrikkinnstillingene? Hvordan oppdaterer man programvaren da? Har kjørt alle oppdateringer jeg har fått beskjed om at er tilgjengelige...
Thorn Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Har den vært slik helt fra begynnelsen av? I så fall ville jeg ha gått tilbake med den. Du har ikke lastet ned noen apps eller noe som kan være årsaken? Grunnen til at jeg foreslo å gjenopprette fabrikkinnstillinger er at man omtrent alltid blir bedt om å prøve dette før man leverer inn mobilen. Mobilen min sluttet å vibrere, de ville ikke ta den inn før jeg hadde forsøkt å tilbakestille til fabrikkinnstillingene... Innimellom har det faktisk funket på småproblemer å gjøre det, også. Dette var forresten ikke med S2'en, altså, men den forrige mobilen min
Euphoria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2011 Ja, den har vært sånn hele tiden tror jeg... Har jo lastet ned en og annen app, men ikke noe shady eller tungt. Har kontaktet kundeservice hos leverandøren nå, så da blir det nok en ordning! Det kan hande jeg må gjenopprette fabrikkinnstillingene, men ikke før enn jeg må i tilfelle problemet lar seg løse med en enkel operasjon. Men det er i hvert fall godt å høre at den ikke skal være sånn for da hadde jeg blitt sprøøø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå