AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Del Skrevet 8. november 2011 http://www.kk.no/882189/se-de-nye-jenny-skavlan-plaggene Liker dere klærne? Noe du kommer til å kjøpe? Jeg syns det meste var litt for tilkneppet og kjolene var liksom litt too much for hverdags, men ikke pyntet nok til fest. Typiske klær man bruker 1 gang, så er man lei. Den jakken med pels/fjær var kul da, men har en akkurat lik nesten. Kommer neppe til å kjøpe noe, men skal bli spennende å se den IRL. Hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 8. november 2011 #2 Del Skrevet 8. november 2011 Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenknoppen Skrevet 8. november 2011 #3 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er mest spent på tilbehøret, vi fikk ikke se så mye av det på kk. Meeen resten var jeg ikke videre imponert over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 8. november 2011 #4 Del Skrevet 8. november 2011 Synes ikke noe i den der kolleksjonen var fint i hele tatt, bortsett fra den der pelsjakka som kansje hadde gått an(men den var jo så klart den dyreste). Det var mye "sære" ting, det meste var jo så dekkende, og dette fuglemønsteret? Hva er greia?:s Men plaggene kommer nok til å gå unna som bare det med en gang pga at det er Jenny-plagg.. Jo forresten de skoene hun hadde på seg var heller ikke så ille, men finner nok lignende på skobutikken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #5 Del Skrevet 8. november 2011 De forrige klærne fra kolleksjonen hennes hang jo på 70% en evighet Sikkert noen plagg som går raskt, men norske folk er ikke så glad i sære ting, så tipper mye blir hengende. T.o.m Whitney-kolleksjonen ble hengende (og henger!?) i en evighet, og hun er jo mer wow-kjendis enn Jenny. De var kule på bildene med stylingen, men tror ikke de er fullt så kule på den norske "mannen" i gata... Så et bilde med noen ansatte som prøvde klærne, det så ikke videre flott ut:p Står nok over for denne gangen, muligens jeg kjøper en av de mest nøytrale kjolene når prisen er dumpet nok til at det kan forsvares 1-2 gangers bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 8. november 2011 #6 Del Skrevet 8. november 2011 Fikk mest lyst på hunden, den var jo dødsherlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unic0rn Skrevet 8. november 2011 #7 Del Skrevet 8. november 2011 Alt var egentlig kjedelig og stygt, bortsett fra den lille svarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. november 2011 #8 Del Skrevet 8. november 2011 Likte ingenting av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 8. november 2011 #9 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg synes kvaliteten på Bik Bok-klær er så simpel at jeg ikke handler der uansett, og hva angår denne kolleksjonen, så er ikke designet noe å skrive hjem om heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. november 2011 #10 Del Skrevet 8. november 2011 Kommer ikke til å kjøpe noe uansett. Bikbok masseproduserer klær i forferdelige akryl- og polyesterstoffer. Synes kjolene var litt søte, men ja, det var dette stoffet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 8. november 2011 #11 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg synes faktisk mye av dette var veldig kult jeg da. Digger 70-tallsklær, men digger ikke Bik Bok, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 9. november 2011 #12 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg synes skjørtet og blusen med fugler på var helt fantastiske! Elsker plagg med "det lille eksta." Genseren var også fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå