AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei. Har prøvd noen ganger å bruke sånne billigstrimler for å teste for graviditet. Hvis man tar dem om morgenen, bør de vise 2 streker med en gang urinen trekkes opp i pinnen? Er ikke noe god på å skulle sitte og glo på den og vente, så hvis det er usannsynlig at man er gravid hvis den ikke viser med en gang, så vil jeg heller kaste den og tenke SKITT AU.
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Hei. Har prøvd noen ganger å bruke sånne billigstrimler for å teste for graviditet. Hvis man tar dem om morgenen, bør de vise 2 streker med en gang urinen trekkes opp i pinnen? Er ikke noe god på å skulle sitte og glo på den og vente, så hvis det er usannsynlig at man er gravid hvis den ikke viser med en gang, så vil jeg heller kaste den og tenke SKITT AU. Den viser det iallefall innen få minutter. Du trenger ikke sitte å se på den, du kan f.eks kle på deg så lenge. Bare sjekk den innen 5 min.
Gjest Vettel Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Tror det kommer ann på hvor mye HCG det er. Men du skal alltid lese av innen fem minutter. Så litt tid har du på deg.
cogito Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Det skal stå i bruksanvisninga når testen kan lesast av. (Dersom du har brukt billige-tester.no, har dei lagt ut bruksanvisningane på nett!) Eg har brukt billigtester sjølv. Det stod noko slikt som at resultatet skulle lesast av etter 3 minutt, og ikkje seinare enn 5 minutt. Spesielt viss du er tidleg med testinga, bør du vente til dei 3 minutta er gått. Det tar jo lenger tid for testen å "oppdage" HCG-hormona når det er lite av det enn når det er mykje av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå