MissMas Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei! Jeg har et irriterende problem. BHstroppene faller ned hele tida. Uansett om jeg strammer eller hva jeg gjør. Er det noen som har en løsning? Kaste BHene og kjøpe nye?
Niennas Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Har lest at når BHstroppene gjør det, så har du feil BH-størrelse. Jeg slet mye med dette før, men etter jeg stakk innom Change og fikk meg en BH i rett størrelse, så var ikke dette et problem lenger 2
MissMas Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2011 Ååh, kanskje det, hehe. Men jeg har i hvertfall 1 BH i helt riktig størrelse (75D), og det skjer med den og. Kanskje det er dårlig kvalitet bare? Har noen i 80B også. Får gå innom change etterhvert og få en ny BH. Har kjøpt sånne billige på cubus.
Wonders Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 jeg har riktig str, men smale nedoverskrånede skuldre, og alt detter av. Noen ganger knyter jeg bh foran og andre ganger bak hvor jeg må få hjelp... Jeg synes det er kjedelig, men men, mamma har samme fasong og samme problem.
Gjest Heloise Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 De gjør det på meg hele tiden når jeg bruker ekstra-hempe bak på de som er for smale. Men det er jo logisk da stroppene er lenger ut på skuldrene bak. Change - Hva er det? Føler meg litt dum nå
Wonders Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 slik ca... ikke lett å henge på rett da. http://watermarked.cutcaster.com/cutcaster-photo-100235515-Young-woman-with-bare-shoulders-portrait-looking-down.jpg
Niennas Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 De gjør det på meg hele tiden når jeg bruker ekstra-hempe bak på de som er for smale. Men det er jo logisk da stroppene er lenger ut på skuldrene bak. Change - Hva er det? Føler meg litt dum nå Undertøysbutikk. 1
Opal Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Jeg sliter også med det pga skuldrene, og det er verre på venstre side (er noe skjev..), selv med bher som passer. Jeg har kjøpt en rem som jeg setter i mellom stroppene bak på ryggen, kjøpte de på Lindex. Det er utrolig deilig når den er på og jeg slipper at det sklir ned hele tiden.
Wonders Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 jeg har prøvd slike silikonpads man legger på skulderen, legger stroppene inni, men får gnagsår... http://image.made-in-china.com/2f0j00hCjQNukzhtco/Silicone-Bra-Straps-Shoulder-Pads.jpg
Snop Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 sitter bhen ellers helt beint rundt ribbeina? Altså, at den ikke kryper oppover bak? Alt sitter stramt generelt over alt?
Sugerøret Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 hva med den dingsen som jeg ikke husker navnet på nå.Som en fester bak på bh'n .Den trekker skulderstroppene sammen bak.. uuh søtten da .hva heter det ?
Pialill Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Jeg fikk beskjed i en undertøysbutikk at grunnen til at stroppene faller ned er fordi du har for stor størrelse. Søsteren min brukte 85 D før. Etter å ha målt seg på Netty viste det seg at hun hadde 65FF! prøv å gå opp en størrelse i cupen og ned en rundt livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå