Steinar40 Skrevet 9. november 2011 #41 Skrevet 9. november 2011 Jeg har ALDRI hørt noen av de lyve heller...Aldri gjør jeg det selv heller. Jeg er ofte usikker selv på hva jeg selv vil etterpå... Og ha sex betyr jo ikke at man automatisk skal ha et forhold etterpå. Noe de fleste MENN er klar over, OG kvinner... Sier man ikke sannheten så er det også å lyve.
Stefan Skrevet 9. november 2011 #42 Skrevet 9. november 2011 Jeg har ALDRI hørt noen av de lyve heller...Aldri gjør jeg det selv heller. Jeg er ofte usikker selv på hva jeg selv vil etterpå... Og ha sex betyr jo ikke at man automatisk skal ha et forhold etterpå. Noe de fleste MENN er klar over, OG kvinner... Som sagt, da har vi helt forskjellige definisjoner. En typisk bad boy for meg, er en småkjeltring, som fører folk bak lyset. Spesielt kvinner, som han skifter like ofte som truser.
Pene sko... Skrevet 9. november 2011 #43 Skrevet 9. november 2011 Badboys er utemmelige hingster som kommer og går når de selv gidder. Du vet aldri hvor du har dem. Du kan aldri regne med dem og de ofrer ingen tanker på deg. Damer er kun et leketøy for å tilfredstille deres enkle lyster. Det som jeg tror gjør dem tiltrekkende, bort sett fra deres seksuelt utfordrende utseende, er at de lever litt som bohemer. Litt sånn fra hånd til munn, om man for si så. Livet er ikke A4 og det er alltid drama i større eller mindre grad. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå