Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig enig. Badboys er IKKE bad i det hele tatt , total misforståelse syns jeg....de er sexhjelpemiddel & tilgjengelige og single vanligvis, omsorgsarbeidere på frivillig basis og tar nesten alle oppdrag he he , de tilfredsstiller nesten alle de damer som har lyst å bli tilfredsstilt og de som virkelig trenger det mest , de har utstyret i orden og er DEILIGE - noe de vet selv.

De er sexy og kjekke , har masse sjarm og glimt i øyet. De kan kurtisere og forføre.

De elsker det - og kvinnene elsker det .

Selvfølgelig blir de ikke forelsket i alle- det er umulig. Men DET er det eneste gale de gjør egentlig. Derfor er de ikke bad...Er jo umulig å forelske seg i alle man har sex med.

Badboys er IKKE BAD- de er bare DEILIGE DEILIGE DEILIGE ...Rett og slett extra deilige menn som KAN sine ting : )

De er idioter som ødelegger kvinners gangsyn, heter det.

Skrevet

De er idioter som ødelegger kvinners gangsyn, heter det.

På en måte. All fornuft fordufter...

Skrevet

Bad boys bad boys

Watcha gonna do, whatcha gonna do

when they come for you

Skrevet

Bad boys bad boys

Watcha gonna do, whatcha gonna do

when they come for you

Love them, and leave them : )

Skrevet

Ikke overraskende omtaler mange kvinner bad boys i flatterende ordlag. Spesielt unge kvinner, eller skal man si jenter, er opptatt av dette. Har man levd litt, ser man at bad boys stort sett er en maske, uten innhold. Mange gutter løser denne koden tidlig, spiller beintøff og sikker, lever litt på kanten, gjerne mobber litt, skryter og hevder seg selv til den store gullmedaljen, og jentene faller som fluer. Og omtrent alle som en blir såååååååå overrasket når han dumper dem for å gå videre til neste på lista. Hva som får ei jente til å tro at akkurat HUN vil kunne temme en bad boy der flere titalls jenter har feilet før, er langt over min fatteevne.

Men som Katzenjammer også er inne på, kan nok definisjonen variere noe mellom kjønnene.

• Liker 1
Skrevet

Vel, akkurat den der love-them-and-leave-them-biten er det vel lite kjønnsforskjell på. Mennesker som er vant til å behandle andre som forbruksvare, blir sjelden værende lenge på ett sted. Likegyldig om det er gutt eller jente. Forelsket kan de bli, bevares; men har over tid bygd ned de grunnleggende egenskaper som limer dem inn i et langvarig forhold.

Det er nå litt søtt når tuppene kommer dragende med gubben, som knapt våger møte blikket till ekte mannfolk; og hun har kledd dem opp som gangster-Ken, fordi han er så barsk med bandana.

Jenter liker gutter med skitne støvler, fordi de ser ut som de har vært ute i krigen. De ekte soldatene, som hadde knekt nakken på et dusin slike "bedboys" før lunsj, de har alle blankpussede støvler, og er rede for nye slag. :nigo:

Skrevet

Ikke overraskende omtaler mange kvinner bad boys i flatterende ordlag. Spesielt unge kvinner, eller skal man si jenter, er opptatt av dette. Har man levd litt, ser man at bad boys stort sett er en maske, uten innhold. Mange gutter løser denne koden tidlig, spiller beintøff og sikker, lever litt på kanten, gjerne mobber litt, skryter og hevder seg selv til den store gullmedaljen, og jentene faller som fluer. Og omtrent alle som en blir såååååååå overrasket når han dumper dem for å gå videre til neste på lista. Hva som får ei jente til å tro at akkurat HUN vil kunne temme en bad boy der flere titalls jenter har feilet før, er langt over min fatteevne.

Men som Katzenjammer også er inne på, kan nok definisjonen variere noe mellom kjønnene.

Det er ikke snakk om å temme , det handler om å falle EKTE for noen, føle EKTE og sterker følelser. Vi nøyer oss ikke med noe mindre...vi er kravstore. Noe som er vanskelig.

Dette er like vanskelig for badboy`s som for badgirl`s og som for alle andre mennesker.

Problemet er bare at det er vanskeligere for slike å finne sin LIKE...Man har mange å velge imellom hele tiden. Valgets kvaler blir bare enda vanskeligere. Ja det ser umulig ut av og til.

Mitt verste mareritt er å ende opp med samme liv som en såkalt badboy. NEI NEI NEI- jeg vil IKKE leve sånn selv. Vil ikke.Men når jeg ikke faller for noen.Blir det jo sånn automatisk...

Det hviler nok en forbannelse over oss...er visst meningen det bare skal bli slik.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke snakk om å temme , det handler om å falle EKTE for noen, føle EKTE og sterker følelser. Vi nøyer oss ikke med noe mindre...vi er kravstore. Noe som er vanskelig.

Dette er like vanskelig for badboy`s som for badgirl`s og som for alle andre mennesker.

Problemet er bare at det er vanskeligere for slike å finne sin LIKE...Man har mange å velge imellom hele tiden. Valgets kvaler blir bare enda vanskeligere. Ja det ser umulig ut av og til.

Mitt verste mareritt er å ende opp med samme liv som en såkalt badboy. NEI NEI NEI- jeg vil IKKE leve sånn selv. Vil ikke.Men når jeg ikke faller for noen.Blir det jo sånn automatisk...

Det hviler nok en forbannelse over oss...er visst meningen det bare skal bli slik.

Selvsagt faller dere ekte for dem. Med ekte følelser. Problemet er jo at dere må temme dem for å beholde dem eksklusivt, da de fleste bad boys ser på kvinner som forbruksvarer.

Skrevet

Selvsagt faller dere ekte for dem. Med ekte følelser. Problemet er jo at dere må temme dem for å beholde dem eksklusivt, da de fleste bad boys ser på kvinner som forbruksvarer.

ALLE mennesker , både andre menn og kvinner - er KISS & GOODBUYE ...når man ikke har følelser for dem, eller mer lyst på dem...

Sån er det for dere andre også. Ikke kunn for badgirls & badguy`s. ALLE gjør det samme.

Men det betyr ikke at man ser på dem som forbruksvarer. Bare ferdig med han / henne.

Har jeg ikke lyst å knulle med han mer- ser jeg ingen grunn til å bli ...

Samme gjelder vell for badBOY`S også.

Skrevet
da de fleste bad boys ser på kvinner som forbruksvarer.
Jo, jo... - Men det er de jo... :jepp:
Skrevet

Menn er vandrende dildoer : )

• Liker 2
Skrevet

ALLE mennesker , både andre menn og kvinner - er KISS & GOODBUYE ...når man ikke har følelser for dem, eller mer lyst på dem...

Sån er det for dere andre også. Ikke kunn for badgirls & badguy`s. ALLE gjør det samme.

Men det betyr ikke at man ser på dem som forbruksvarer. Bare ferdig med han / henne.

Har jeg ikke lyst å knulle med han mer- ser jeg ingen grunn til å bli ...

Samme gjelder vell for badBOY`S også.

Jeg ser vi har forskjellig definisjon på forbruksvarer. Dersom jeg ønsker en forbruksvare forteller jeg denne forbruksvaren at jeg ser på denne som en forbruksvare. Jeg leder ikke forbruksvaren til å tro at den er en innsatsvare. Slik gjerne denne bad boyen gjør.

• Liker 1
Skrevet

Du... din bad boy!!!! :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser vi har forskjellig definisjon på forbruksvarer. Dersom jeg ønsker en forbruksvare forteller jeg denne forbruksvaren at jeg ser på denne som en forbruksvare. Jeg leder ikke forbruksvaren til å tro at den er en innsatsvare. Slik gjerne denne bad boyen gjør.

Jeg har ALDRI hørt noen av de lyve heller...Aldri gjør jeg det selv heller.

Jeg er ofte usikker selv på hva jeg selv vil etterpå...

Og ha sex betyr jo ikke at man automatisk skal ha et forhold etterpå. Noe de fleste MENN er klar over, OG kvinner...

Skrevet

Og kvinner er mus som går på to ben, men gullmus er det ikke lett å finne!

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Og kvinner er mus som går på to ben, men gullmus er det ikke lett å finne!

Er ikke bestandig lett å finne en skikkelig bra stake heller : )

Skrevet
Ja, alle jenter vet jo det. Fra vi er elleve til nittini. Det er bare snakk om å finne en god en. En skikkelig nervøs, skikkelig gammel, skarrende bergensere eller en med parkinsons - de har alle innebygd vibrator. :ler:
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke bestandig lett å finne en skikkelig bra stake heller : )

Hør på Kamikatze! :jepp: Hopp på neste Hurtigrute!

Skrevet

Jeg tror bad boy handler mer om en spesiell holdning eller innstilling enn om en spesiell type mann/gutt. Du er bad boy når du står overfor en jente du synes er søt og sexy, men som du ikke har noen spesielle følelser for. Så lenge ingen betyr så altfor mye for deg har du dette litt flyktige og uregjerlige, denne friheten i oppførselen, uavhengigheten og den uanstrengte nonchalante holdningen som jenter gjerne både faller for og knytter til begrepet "bad boy". Så lenge man ikke føler for sterkt er det heller ingen sak å være både gentleman og klassisk forfører.

Det som er slemt med bad boys sett fra jentenes ståsted er at det kan være vanskelig å få et forhold ut av det. For hadde han vært på knærne etter deg hadde du nok ikke oppfattet ham som en bad boy. Så det er liksom ikke noe sjakktrekk å forelske seg i en gutt du oppfatter som bad boy. Og samtidig er det ofte akkurat når du ikke skal forelske deg at du gjør det. Og derfor blir en del hjerter knust. - Men det går over. ;)

Du har helt rett. Vi mennesker er dynamiske, og det er ofte siutasjonsbestemt hvor selvsikre vi fremstår. "Bad boy" er ikke et karaktertrekk, men mer en tilstand hvor man føler seg trygg nok til å gi litt faen. Så også en lang og god post av deg i en annen tråd om mannlig og kvinnlig forelskelse. Det er ikke tvil om at Kvinnen må være mest forelsket hvis det skal dannes forhold. Som du sier, forelskese gutter er ikke attraktive. Har ikke tall på hvor mange kamerater som har "gitt etter" for jenter som har vært forelsket i dem lenge, hvor de dertil blir "magisk bråforelsket" i dem etter å ha kjent dem i 3 år. Sånt blir det kjærestepar av. Kan aldri huske at noe lignende har skjedd andre veien. Naturen kan være vanskelig å forstå...

Skrevet

På en måte. All fornuft fordufter...

Ja, og det sier seg jo selv at f.eks du ikke hadde vært like høy på pæra uten alle disse desperate mannfolka, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...