Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Har registrert at det finnes og fortsatt lages masse poster om såkalte badboys. Gjerne i form av syting fra "snille gutter" som klager over at de slemme guttene kommer og plukker opp alle damene som de faktisk har vært veldig hyggelige mot selv.

En "badboy" er i mine øyne en mann som er selvsikker. Han oppfører seg ikke som en idiot og er dust mot folk. Han er hyggelig og sosial, men han vet også hva han vil og han sier det han mener. Han tar gjerne ledelsen og leder jenta i stede for å jatte etter henne og hele tiden spørre hva hun vil. En "snill gutt" ender ofte opp med å hele tiden passe på at jenta får det som hun vil. At hun skal ta ledelsen og alle avgjørelser fordi alt er greit for han. "samme for meg, bestem du". Hørt den før? Dette er turn-off.

Så, hvordan definerer DU egentlig en "badboy"?

Skrevet (endret)

Vanekriminell eller eksleiesoldat etc. En kasus som du kan redde fra seg selv og oppdra. :nigo:

Er du jente og mentalt fjortis er det en "påfuglhann" som spiller tøff.

Endret av Kamikatze
Skrevet

En fyr som ikke lar seg blende av alle jenter som står foran ham. En som velger ut kun den ene og faller for henne, tar godt vare på henne og sørger for at andre gutter ikke behandler henne som noe annet enn den prinsessen han syntes hun er.

Han er godt trent, har en krokete fortid og er selvsikker nok til å ikke følge strømmen.

Blant kompisene er han ledertypen, de har respekt for han uten at han trenger å være utidig mot dem.

Han er voksen og tøff, trygg på seg selv og respektfull mot andre, men ikke en rumpeslikker.

Slik definerer jeg en badboy. Som en alfahann.

Mange av de som definerer SEG SELV som badboys er usikre tullinger.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror bad boy handler mer om en spesiell holdning eller innstilling enn om en spesiell type mann/gutt. Du er bad boy når du står overfor en jente du synes er søt og sexy, men som du ikke har noen spesielle følelser for. Så lenge ingen betyr så altfor mye for deg har du dette litt flyktige og uregjerlige, denne friheten i oppførselen, uavhengigheten og den uanstrengte nonchalante holdningen som jenter gjerne både faller for og knytter til begrepet "bad boy". Så lenge man ikke føler for sterkt er det heller ingen sak å være både gentleman og klassisk forfører.

Det som er slemt med bad boys sett fra jentenes ståsted er at det kan være vanskelig å få et forhold ut av det. For hadde han vært på knærne etter deg hadde du nok ikke oppfattet ham som en bad boy. Så det er liksom ikke noe sjakktrekk å forelske seg i en gutt du oppfatter som bad boy. Og samtidig er det ofte akkurat når du ikke skal forelske deg at du gjør det. Og derfor blir en del hjerter knust. - Men det går over. ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tror bad boy handler mer om en spesiell holdning eller innstilling enn om en spesiell type mann/gutt. Du er bad boy når du står overfor en jente du synes er søt og sexy, men som du ikke har noen spesielle følelser for. Så lenge ingen betyr så altfor mye for deg har du dette litt flyktige og uregjerlige, denne friheten i oppførselen, uavhengigheten og den uanstrengte nonchalante holdningen som jenter gjerne både faller for og knytter til begrepet "bad boy". Så lenge man ikke føler for sterkt er det heller ingen sak å være både gentleman og klassisk forfører.

Det som er slemt med bad boys sett fra jentenes ståsted er at det kan være vanskelig å få et forhold ut av det. For hadde han vært på knærne etter deg hadde du nok ikke oppfattet ham som en bad boy. Så det er liksom ikke noe sjakktrekk å forelske seg i en gutt du oppfatter som bad boy. Og samtidig er det ofte akkurat når du ikke skal forelske deg at du gjør det. Og derfor blir en del hjerter knust. - Men det går over. ;)

Dette er jeg enig i. Bra skrevet. :gjeiper:

Badboys fremstår gjerne som outcome independent og non-needy.

Endret av 4stars
Skrevet (endret)

Okay, det motsatte av pussywhipped :pisk:

Men hva kaller jenter ekte badboys for, da? :nigo:

Endret av Kamikatze
Skrevet

Okay, det motsatte av pussywhipped :pisk:

Men hva kaller jenter ekte badboys for, da? :nigo:

Det er jo ikke alle gutter som har denne uavhengige og frie innstillingen til jenter, det er dessverre en del gutter som er litt for forsiktige og litt for preget av mors formaninger og de kvinnelige verdiers moralske dominans i vårt samfunn, så det er ikke slik at alle gutter automatisk blir oppfattet som bad boys så lenge de ikke er forelsket. De av oss som var mest interessert i jenter tidlig i tenårene lærte oss raskt at det ikke har noe for seg å være for snill, mens nerdegutta som bare var opptatt av nerdeinteressene sine ikke fikk dette med seg. Dermed vokste noen av dem opp til å bli handikappede i møte med det annet kjønn.

Men du har selvsagt rett i at bad boy-begrepet kan ha ulikt innhold i ulike miljøer. Det finnes nok miljøer der fengselsfugler, voldskriminelle og annet smårask regnes som bad boys. Men jeg tror ikke disse guttene har særlig bred appell, så hvis det var disse guttene vi snakket om måtte vi konkludere med at bad boys er lite populære. I den grad bad boys utgjør en trussel for snille gutter i kampen om damene tror jeg det må være bad boys i min betydning, ikke i betydningen småkriminell og voldelig mann med manglende impulskontroll.

• Liker 2
Skrevet

En fyr som ikke lar seg blende av alle jenter som står foran ham. En som velger ut kun den ene og faller for henne..

Leste nylig en artikkel om temaet der skribenten mener noe litt annet. Det han belyser er trekk jeg kjenner igjen fra typiske badboys. Noe av det samme cuckold er inne på. Altså, menn som er flinke på damefronten. Det er at de holder flere muligheter åpne. En overflodsmentalitet. Dette gjør at de ikke fremstår like needy som de som satser alt på ett kort.

De har en tankegang ala "jøss, hun var jo ganske stilig og morsom, men hun jeg skal møte på byen til helgen er jo også digg da, for ikke å snakke om hun jeg traff forrige uke. Hun var drit kul"

De utnytter det faktum, kanskje ikke bevisst, at mange mennesker synes det blir kjedelig med det vi vet med sikkerhet at vi kan få, og heller vil ha det vi ikke er helt sikre på at vi kan få. Noe man kan gå glipp av.

Hva med en påstand om at gutter(og sikkert noen jenter) generelt forelsker seg for fort, og kaster seg over den første muligheten som dukker opp. I stede for å sondere terrenget litt. Det finnes mye bra folk der ute. :gjeiper:

Skrevet

Mulig jeg formulerte meg litt kronglete.

Poenget mitt var at en badboy gjerne kan være av den "løse" sorten når det kommer til sex, men at han ikke forelsker seg i hvem som helst. Når han først gjør det, er han svært beskyttende ovenfor henne.

Altså, han er tilbakeholden når det gjelder det å blendes av vakre jenter, så mener jeg at han får ikke følelser for dem.

Skrevet

Hallo

Har registrert at det finnes og fortsatt lages masse poster om såkalte badboys. Gjerne i form av syting fra "snille gutter" som klager over at de slemme guttene kommer og plukker opp alle damene som de faktisk har vært veldig hyggelige mot selv.

En "badboy" er i mine øyne en mann som er selvsikker. Han oppfører seg ikke som en idiot og er dust mot folk. Han er hyggelig og sosial, men han vet også hva han vil og han sier det han mener. Han tar gjerne ledelsen og leder jenta i stede for å jatte etter henne og hele tiden spørre hva hun vil. En "snill gutt" ender ofte opp med å hele tiden passe på at jenta får det som hun vil. At hun skal ta ledelsen og alle avgjørelser fordi alt er greit for han. "samme for meg, bestem du". Hørt den før? Dette er turn-off.

sier ikke bad boy seg selv? slem gutt

Skrevet

Mulig jeg formulerte meg litt kronglete.

Poenget mitt var at en badboy gjerne kan være av den "løse" sorten når det kommer til sex, men at han ikke forelsker seg i hvem som helst. Når han først gjør det, er han svært beskyttende ovenfor henne.

Altså, han er tilbakeholden når det gjelder det å blendes av vakre jenter, så mener jeg at han får ikke følelser for dem.

Okai, jeg er enig i omformuleringen din. :)

At han er mere laidback og komfortabel i nærvær av jenter og ikke kaster seg over den første som viser litt interesse.

Skrevet

Okai, jeg er enig i omformuleringen din. :)

At han er mere laidback og komfortabel i nærvær av jenter og ikke kaster seg over den første som viser litt interesse.

You said it! ;)

Skrevet

En såkalt "badboy" er en bortskjemt tulling som ikke har fått oppdragelse av foreldrene sine.

Dermed oppfører han seg totalt EGO og utnytter og driter i alle andre (gjerne naive jenter/kvinner).

Btw, det finnes slike "badgirl" jenter/kvinner også. Sannsynligvis ikke like mange, men dog.

• Liker 2
Skrevet

Badboys slik jeg har kjent dem: Kjekke, sjarmerende, småkriminelle (eller omgås mange småkriminelle), bryr seg mer om kompisene enn om en eventuell kjæreste, vil ikke vise følelser offentlig, er ofte ute kun etter sex, liker å drikke og feste.

Badboy'en beskrevet i startinnlegget, syntes jeg hørtes ut som en snill gutt :)

• Liker 2
Skrevet

En såkalt "badboy" er en bortskjemt tulling som ikke har fått oppdragelse av foreldrene sine.

Dermed oppfører han seg totalt EGO og utnytter og driter i alle andre (gjerne naive jenter/kvinner).

Btw, det finnes slike "badgirl" jenter/kvinner også. Sannsynligvis ikke like mange, men dog.

hehehe, har ikke tenkt å kommentere noe her. Annet enn at du snart har 20000 innlegg! Grattis. :gjeiper:

Badboy'en beskrevet i startinnlegget, syntes jeg hørtes ut som en snill gutt :)

:) Det stemmer. Prøvde å få frem et poeng med at de som mange ser på som badboys i sjekkesammenheng egentlig kan være genuint hyggelige folk. Selv om det oppleves bittert for de gutta som sitter igjen uten dame.

Den typen badboy du beskriver mrstula er også en type som jeg kjenner igjen i beskrivelsen din. Bare en litt annen utgave en det jeg tenkte på. :gjeiper:

Annonse
Skrevet

Hallo

Badboy ? For et dårlig og misvisende ord ...De er jo ikke bad ?

Badboy`s har følelser de også.De forelsker seg iblant de også. Men de mister jo ikke statusen som kjekk, flott eller attraktiv selv om de OGSÅ kan bli litt usikre og nervøse, når de er FORELSKET : ) Det er bare sjarmerende. Da vet man som jente at han har sterkere følelser for deg, enn for noen andre.

Derfor er det smigrende når såkalte badboy`s plutselig ikke er så selvsikre lengre ...he he

Kanskje de traff en skikkelig BADGIRL ??? ha ha

Skrevet

En fyr som ikke lar seg blende av alle jenter som står foran ham. En som velger ut kun den ene og faller for henne, tar godt vare på henne og sørger for at andre gutter ikke behandler henne som noe annet enn den prinsessen han syntes hun er.

Han er godt trent, har en krokete fortid og er selvsikker nok til å ikke følge strømmen.

Blant kompisene er han ledertypen, de har respekt for han uten at han trenger å være utidig mot dem.

Han er voksen og tøff, trygg på seg selv og respektfull mot andre, men ikke en rumpeslikker.

Slik definerer jeg en badboy. Som en alfahann.

Enig med du :)

+ at han gjerne har en tattovering eller tre ;)

<3 badboys <3 :rodmer:

Skrevet

Nei, ikke rart menn og kvinner ikke forstår hverandre. For gutta er badboy en voldelig narkoslusk, mens for damene er det et sexhjelpemiddel... :fnise:

Skrevet

Jeg er faktisk litt enig i denne. I mine øyne er det ikke særlig "bad" ikke å falle for alskens kvinner.

Skrevet

Nei, ikke rart menn og kvinner ikke forstår hverandre. For gutta er badboy en voldelig narkoslusk, mens for damene er det et sexhjelpemiddel... :fnise:

Enig enig. Badboys er IKKE bad i det hele tatt , total misforståelse syns jeg....de er sexhjelpemiddel & tilgjengelige og single vanligvis, omsorgsarbeidere på frivillig basis og tar nesten alle oppdrag he he , de tilfredsstiller nesten alle de damer som har lyst å bli tilfredsstilt og de som virkelig trenger det mest , de har utstyret i orden og er DEILIGE - noe de vet selv.

De er sexy og kjekke , har masse sjarm og glimt i øyet. De kan kurtisere og forføre.

De elsker det - og kvinnene elsker det .

Selvfølgelig blir de ikke forelsket i alle- det er umulig. Men DET er det eneste gale de gjør egentlig. Derfor er de ikke bad...Er jo umulig å forelske seg i alle man har sex med.

Badboys er IKKE BAD- de er bare DEILIGE DEILIGE DEILIGE ...Rett og slett extra deilige menn som KAN sine ting : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...