AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei! Jeg og samboer har vært sammen nå i 2,5 år og trives godt sammen. Han er et par år yngre enn meg, og mye mer nysgjerrig seksuelt. Jeg har hatt min periode med utforsking, og føler meg egentlig ferdig med det. Jeg vet godt hvor mine egne grenser går, og dessverre er jeg nok litt "kjedelig" i sengen, foretrekker vanlig sex, uten noen sære twister eller vrier. Han derimot vil gjerne prøve både det ene og det andre. han er seriøst åpen for ALT og maser stadig vekk om forskjellige ting han vil prøve, da spesielt analsex. Vi har prøvd 3 eller 4 ganger, men jeg kniper bare igjen. 1. Jeg har ikke lyst. 2. Det er langt forbi min grense, men jeg har latt ham prøve for å være grei. 3. Jeg synes det er vondt (ja, selv med bedøvende krem). Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å tilfredsstille ham. Jeg kan jo ikke bare drive og tøye mine egne grenser i vilden sky? Han har hatt mye færre sexpartnere enn meg, og dette er visst ogsp noe som plager ham. Jeg var en periode inne på tanken at han kunne få eksperimentere med andre jenter, en slags "tillatt utroskap". Men jeg synes jo det er fryktelig trist å måtte tillate kjæresten min å være utro for at han skal føle seg tilfredsstilt. Er vi rett og slett for ulike? Vil det ende med at han forlater meg (ingenting som tyder på det foreløpig, men jeg tenker mer på i det lange løp)? Vi har vanlig sex ofte, men det er altså alt dette andre jeg ikke kan bidra med. Flere som kjenner på den samme situasjonen?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Hva er det utenom vanlig sex han vil prøve da? jeg hadde nok vært litt villig til å latt han prøve så fremt det ikke er noe jeg tar sterk avstand fra! Menn som lengter etter en fantasi vil ofte prøve den ut og får de det ikke hjemme , kan de nok, om de er typen til det, ville prøve etterhvert med noen andre. Om flere år når spenningen i forholdet går ned og hverdagen preger forholdet.
Niennas Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Synes ikke det høres noe ålreit ut at du faktisk har prøvd bedøvende middel for å ha analsex. Dere skal ha like mye glede av sexen, og hvis du ikke liker analsex, så gjør du ikke det. 9
Cathrine88 Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Jeg synes man kan strekke seg såpass langt at man ihvertfall prøver ting en gang for å glede partneren - dersom det ikke er snakk om noe som går langt over egne grenser. Dere har jo prøvd analsex og du har funnet ut at det absolutt ikke er noe for deg - da synes jeg det blir helt feil av han å fortsette å mase. Er det ikke noen av de andre tingene han har lyst til å prøve du heller kan tenke deg? Jeg er veldig eksperimentell selv og ville nok ikke ha klart å være sammen med en som kun ville ha "vanlig sex, uten noen sære twister eller vrier" (dine ord), men folk er jo forskjellige. 1
Gjest Regza Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Jeg hadde gått på veggen om jeg hadde hatt en kjæreste jeg ikke kunne prøve ting med. 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 du anar ikkje kva du plutseleg tenner på om du prøver....snakkar av erfaring...
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Synes ikke det høres noe ålreit ut at du faktisk har prøvd bedøvende middel for å ha analsex. Dere skal ha like mye glede av sexen, og hvis du ikke liker analsex, så gjør du ikke det. Enig. Det er viktig å være åpen, ærlig og raus med hverandre - også når det handler om sex. Bastante holdninger den ene eller andre veien fører neppe til noe bra. Samtidig er det fair and square å være tydelig på ting man absolutt ikke gidder. TS har allerede et visst erfaringsgrunnlag og dermed bør partneren både akseptere og respektere endel grenser. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Jeg kan bare snakke for meg selv, TS, men jeg hadde blitt uvel av å ha en sånn kjæreste. Ja, men skal være raus med kjæresten sin, men han respekterer ikke grensene dine med maset sitt. Spør han om han har lyst på en dildo i rompa, sånn at han får litt perspektiv på det. 4
ssecret Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Dere har allerede prøvd analsex. Derfor har du all rett til å kreve at han slutter å mase om det, eller be om at det ikke skal være noe samtaleemne lenger. Det må han tross alt respektere. Når det gjelder andre ting, så kan det jo være du blir overrasket på en god måte?? Kjøp sexy undertøy eller kostyme. Han kommer til å krype på knærne etter deg!! Det kan være kjempemorro. Samme hvor gammel man har blitt er det viktig å ha det gøy i senga
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Jeg kan bare snakke for meg selv, TS, men jeg hadde blitt uvel av å ha en sånn kjæreste. Ja, men skal være raus med kjæresten sin, men han respekterer ikke grensene dine med maset sitt. Spør han om han har lyst på en dildo i rompa, sånn at han får litt perspektiv på det. Nå er det enkelte menn og kvinner som elsker å prøve ut ting. Tror min mann bare hadde blitt glad om jeg hadde spurt om han ville ha en dildo opp i rompa. Jeg synes man bør være åpne for. Prøve ut ting med kjæresten. Det blir feil at du ikke skal gjøre ting med ham fordi du har gjort det med andre før. Det kan jo bli annerledes med ham? Kanskje jeg er ekstremt åpen igjen, men jeg er i alle fall med på alt min mann foreslår, og han er med på alt jeg foreslår. Ikke at det er analsex hver dag liksom, det er jo ytterst sjelden. Men er man sammen, bør begge to være åpne synes jeg. Og om du prøver de ut og finner ut at du ikke liker det, da kan du såklart si at du ikke vil igjen. Bare synes det er kjipt for ham om han aldri vil få oppleve enkelte ting fordi han har blitt sammen med noen som allerede har prøvd alt før. Da får jo aldri han muligheten, og jeg tror sexlivet fort vil stagnere og bli kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 Akkurat når det gjelder analsex så synes jeg faktisk at du skal stå på ditt. Min kjæreste vil gjerne ha det og jeg ble med på det. Og jeg likte det. Men etter hvert fikk jeg så mange plager på den kanten og selv om jeg fortsatt har lyst så tør jeg ikke lenger. Det er et argument: selv om man er forsiktig og gjør alt "riktig" så kan det faktisk ødelegge området. Det er noe gutter bare må lære seg å respektere. Hvis han absolutt vil eksperimentere kan dere vel eksperimentere med å stikke ting i han. Ellers... Er du ferdig med sånt og ikke får noe ut av det må du bare si det og så får dere bli enige om dere kan leve med det eller ikke. Vanskelig og trist kanskje, men helt nødvendig og bedre i det lange løp.
Gjest norah Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Hva er det utenom vanlig sex han vil prøve da? jeg hadde nok vært litt villig til å latt han prøve så fremt det ikke er noe jeg tar sterk avstand fra! Menn som lengter etter en fantasi vil ofte prøve den ut og får de det ikke hjemme , kan de nok, om de er typen til det, ville prøve etterhvert med noen andre. Om flere år når spenningen i forholdet går ned og hverdagen preger forholdet. Motivasjon for å forsøke ut nye ting skal aldri være frykt - men genuin lyst - og ønske om gjensidighet. Jeg personlig er ikke vanskelig på mye, men jeg vil ha meg frabedt usikre og umodne folk som forsøker å presse meg til noe jeg ikke har lyst til fordi de selv har et bekreftelsesbehov. Sex skal være en berikelse for alle involverte, ikke et pliktløp fordi man har holdninger til kjønn og seksualitet fra forrige århundre. Jeg trodde vi var ferdige med bilde av mannens seksualitet som noe "ekstremt" som ikke kan kontrolleres - og kvinners seksualitet som underordnet mannens behov. TS sin kjæreste har ikke egentlig spesielle seksuelle lyster - han har kun et enormt usikkert ego som han bruker sin kjæreste til å tilfredsstille. 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #13 Skrevet 8. november 2011 Tusen takk for mange gode, informative og interessante svar Til deg som foreslo at jeg kan bli med på det andre: Vi har forsøkt litt SM/bondage samt rollespill. Dette synes jeg er greit, og det forekommer av og til at vi gjør det. Resten av det han foreslår involverer urin/avføring, og det vil jeg bare ikke være med på. Det har ingenting med sex å gjøre i min verden. Og ja, jeg har sagt at jeg heller kan putte en dildo i rumpa hans, og da ble han glad Vi har ikke gjennomført det da, men hadde jeg satt på at jeg ville det, så hadde jeg fått lov. Jeg føler virkelig at jeg strekker meg langt for ham, men jeg kan åpenbart ikke strekke meg langt nok Det er derfor jeg blir usikker på hvor veien videre bør gå. At han maser om analsexen plager meg egentlig ikke, like mye som det å vite at jeg ikke kan få oppfylt ønskene hans. Hva synes dere om ideen å evt. "la han være utro"? Tror dere dette vil stille utforskerbehovet hans? Eller vil det bare ødelegge mellom oss at han får oppleve disse tingen han ønsker seg med andre damer? -TS
Cathrine88 Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Jeg synes ærlig talt det høres ut som om du allerede har strukket deg langt nok og har tøyd dine egne grenser nærmest til bristepunktet. Klarer du virkelig å være lykkelig i et forhold der du hele tiden føler at du ikke strekker til - og at du må la han ha sex med andre for at du ikke skal miste han? Jeg mener ikke at det er noe galt med åpne forhold i seg selv, men du sier jo at du ville synes det var forferdelig trist - og da er det rett og slett ikke greit. Et forhold der man hele tiden må anstrenge seg for å "holde på" den andre personen høres ikke sunt ut. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 Jeg er såpass kjedelig at jeg bare vil ha vanlig sex. Analsex kan jeg gjøre en sjelden gang om han absoulutt vil, men ellers holder jeg meg til det vanlige. Ikke kun misjonær under dyna, men jeg har virkelig ikke noe behov eller lyst til rollespill (gud, det hadde vært kleint og flaut) eller prøve diverse ville saker. En fyr som er veldig eksperimentell og vill av seg bør finne en annen jente, jeg hadde følt meg utilstrekkelig sammen med en sånn. 1
Daniel84 Skrevet 8. november 2011 #16 Skrevet 8. november 2011 Du vil heller la han eksperimentere med andre damer, enn med deg..?
Gjest Skrevet 9. november 2011 #17 Skrevet 9. november 2011 Det virker som om du - sammen med ham - har forsøkt det som er innenfor din grense, og at det ikke er "nok" for ham. Synes du skal finne deg en kjæreste som du er mer seksuelt kompatibel med. Slik du har det nå, oppfatter jeg at du bruker mye tid på å tenke på at du egentlig ikke strekker til. For en jævlig følelse
Obelix Skrevet 9. november 2011 #18 Skrevet 9. november 2011 Hm.. vanskelig nøtt det der... trikset er vel å få kommunisert til typen på riktig måte at det er enkelte ing du har prøvd som du ikke vil prøve mer.. uten at han føler at det er pga han du ikke vil
vinterspeil Skrevet 9. november 2011 #19 Skrevet 9. november 2011 Jeg tror ikke forholdet deres er laget for å vare. Sex er så grunnleggende i et forhold, og når det allerede er så store forskjeller ville jeg ha avsluttet og gått videre alene.
ssecret Skrevet 9. november 2011 #20 Skrevet 9. november 2011 Tusen takk for mange gode, informative og interessante svar Til deg som foreslo at jeg kan bli med på det andre: Vi har forsøkt litt SM/bondage samt rollespill. Dette synes jeg er greit, og det forekommer av og til at vi gjør det. Resten av det han foreslår involverer urin/avføring, og det vil jeg bare ikke være med på. Det har ingenting med sex å gjøre i min verden. Og ja, jeg har sagt at jeg heller kan putte en dildo i rumpa hans, og da ble han glad Vi har ikke gjennomført det da, men hadde jeg satt på at jeg ville det, så hadde jeg fått lov. Jeg føler virkelig at jeg strekker meg langt for ham, men jeg kan åpenbart ikke strekke meg langt nok Det er derfor jeg blir usikker på hvor veien videre bør gå. At han maser om analsexen plager meg egentlig ikke, like mye som det å vite at jeg ikke kan få oppfylt ønskene hans. Hva synes dere om ideen å evt. "la han være utro"? Tror dere dette vil stille utforskerbehovet hans? Eller vil det bare ødelegge mellom oss at han får oppleve disse tingen han ønsker seg med andre damer? -TS Da synes jeg du har vært kjempeflink Nå forstår jeg bedre frustrasjonen din.. Men jeg tviler på at lystene hans kommer til å gå bort med det samme. Folk tenner på forskjellige ting. Du må holde på meningene og grensene dine! Det er ikke bra for deg å være i et forhold hvor du aldri er bra nok i sexlivet. Personlig synes jeg det er en dealbreaker at du ville latt han være med noen andre for å ha sex. Hvis han hadde sagt ja, ville det bare vært enda en dealbreaker. Du bør vurdere å avslutte forholdet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå