Gjest Wanted Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Eller, hvor mange er til bruk? Jeg har ca 10-12 stk, men bare 4 passer. Så 4 blir det korrekte svaret her
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 5, to nude og tre sorte. På tide å kjøpe noe med farger kanskje..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg har rundt 15, men bruker bare fem av dem
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Åh jeg har to softcup? bher som jeg bruker hjemme. De er rosa og romantisk.
bonafide Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Jeg har rundt 10 stk, men bruker kun 4... Må sies at jeg har bestillt meg 3 nye nå også
HopelessFear Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Tre, en som er litt for liten og to som passer akkurat. Må snart gå opp enda en cup størrelse. Syns det er ille nok å finne den størrelsen jeg har nå.
Gjest Wanted Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Tre, en som er litt for liten og to som passer akkurat. Må snart gå opp enda en cup størrelse. Syns det er ille nok å finne den størrelsen jeg har nå. Kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker? Jeg bruker 70 F og finner nesten aldri noe på norske butikker. Må som regel bestille fra Chantelle på E-bay, selv om jeg vet at de selger Chantelle på en del norske butikker. Problemet er bare at de alltid er fri for min str i de beste bh-ene, og jeg vil ikke gå for de nest beste. Pupper er viktig, derfor er det viktig å være fornøyd med bh. Anbefaler virkelig Chantelle dersom du har litt størrelse på brystene.
HopelessFear Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker? Bruker 75 E - 70 F.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Har 3 som jeg bruker. Har vel 10 til sammen, men resten passer ikke/har mistet formen.
Tullamore Dew Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 Flere enn jeg bruker. Uansett litt vanskelig å finne rett str for meg også, er ganske smal i omkrets med litt størrelse på puppene.
Perelandra Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Har 8 stk, men bruker bare 5 av dem til daglig. De andre er følgene: en som stammer fra tida da jeg var 20 kg tyngre og som kan brukes på daffedager da jeg vil ha en som sitter romslig, en stroppeløs til selskapsbruk samt en sports-BH. Selv anbefaler jeg merket Freya for dem som faller utenfor kjedebutikkenes standarder. Bruker nesten bare det. Freya fåes kjøpt i spesialbutikker for undertøy eller på nettbutikker som figleaves eller bravissimo.
Gjest Heloise Skrevet 8. november 2011 #13 Skrevet 8. november 2011 Jeg har vel nærmere 20, men bare 4 jeg liker godt!
challenger Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Har sikkert rundt 30stk tilsammen, men bare halvparten som brukes av de:) Har jo et par "storfavoritter", men de blir kun brukt ved spesielle anledninger(er redd for å slite de ut:p).
Vendie Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 Har tre som er i bruk. Sliter sånn med å finne BHer som passer, så når jeg kom over en som satt perfekt på H&M kjøpte jeg den i forskjellige farger.
Wonders Skrevet 8. november 2011 #16 Skrevet 8. november 2011 jeg har flere enne jeg bruker. Noen er til hverdags og noen til fest. Er vel oppe i 7/8 stk 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #17 Skrevet 8. november 2011 Jeg har tre. Jeg trenger egentlig en omkrets mindre enn standard, så bh'er varer ikke så lenge for meg før de er for slakke. Synes ikke bh'er i undertøysforretninger er noe fine. De gjør ikke det jeg vil at en bh skal gjøre for bysten. Så da blir det litt feil størrelse på H&M som skiftes ut etterhvert.
Gjest D_flatmajor Skrevet 8. november 2011 #19 Skrevet 8. november 2011 Jeg har ca 10, men bruker kun 4. Burde vel egentlig kaste de jeg ikke bruker, siden de ikke passer.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #20 Skrevet 8. november 2011 Jeg har 4, en hvit og en svart Triumph som er hverdagsBH`ene, og 2 svarte Chantelle. Alle er maks 2 år gamle, hadde en oppryddning da, og skaffet meg gode kvalitetsBH`er som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå