AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Vi har en datter på 3, å nå skal vi begynne og prøve å få nr 2 =) Gleder meg så mye på å bære frem ett lite mirakel til Er det noen som vet hvor man bestiller eggløsning og graviditets tester på nett ? Er det noe jeg skal ta for at det er "lettere" for å bli gravid ? Vi har faktisk ikke brukt prevansjon på noen måneder så håper det klaffer om ikke så lenge viss noen vil dele om hvor lenge det tok før du ble gravid, hva du tok og gjorde så blir jeg glad! Vil bare ønske alle prøvere lykke til
sukker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Velkommen i klubben Jeg bruker www.billige-teste.dk passer på at jeg bestiller for under 200 NOK, så slipper jeg å betale i tollen (Sender fra danmark) Veldig greie tester som har funket for meg. Ellers er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å huske å ha sex;) (Uten prevansjon:P) Og husk å begynn med folat, om du ikke har gjort det allerede Vi er i PP3, så vi har ikke prøvd så veldig lenge enda, men merker jeg blir litt utålmodig likevel;) Håper spiren sitter raskt hos deg
Sissa Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Lavpris-tester.com er billigere enn billig-tester! Der fikk jeg testene etter allerede to dager tilogmed!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Tusen takk synes det er veldig spennende med prøvingen, selv om jeg allerede håper det sitter en spire:P Når man ikke planlegger så går det fortere, jenta mi var ikke planlagg å hu kom som ett skudd Hva er folat å hva gjør det ? aldri hørt om det faktisk, mulig jeg er treig men men er iallefall ikke noe problem! Skal sjekke begge sidene å se hva jeg finner, tusen takk Å lykke til sukker
Orchideae Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Folat kjøper du på apoteket. Lite brunt glass som det står folsyre på. Det er et kosttilskudd som kan hindre ryggmargsbrokk blandt annet.. Kjøpt EL tester og graviditetstester på Ebay. Mye billigere enn noe annet sted!! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Jeg er gravid Er så glad nå at jeg ikke kan få sagt det :D er ca 5 uker på vei alt! Vil ønske alle prøvere lykke lykke til, å håper dere er like heldige som meg Klem fra TS 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 GRATULERER! Det gikk veldig fort da! Jeg har vært prøver i 5 måneder, ingenting enda.. Så heldig du! Gratulerer så mye og masse lykke til
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Meg som skrev over ^^^ OOPS.. Så nå at du hadde skrevet at dere ikke hadde brukt prevensjon på noen måneder Så da var det ikke så rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå