koseline Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Har lest om hvordan differin skal virke på whiteheads, men skulle gjerne hørt noen personlige erfaringer om hvordan denne kremen har virket for deg? Har selv brukt den i 3 uker nå og det har kommet opp en del nye kviser og mange mange nye whiteheads :-( Noen som har erfart at whiteheadsene virkelig "kommer opp" og forsvinner? eller blir de alle til kviser ? eller ? Er det vanlig å få en periode med mere kviser og whiteheads før en blir bedre? Hvor lenge varer normalt en sånn periode? Håper noen har noen erfaringer og dele med meg :-)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Jeg forsøkte den på blackheads, det eneste som skjedde var at huden ble veldig tørr og sår, så jeg ga opp etter en mnd. Nå bruker jeg den kun som nødbehandling på kviser som er på vei, den får dem til å modnes raskere.
Roo Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Signerer AB. Huden min ble fryktelig tørr. Den hjalp ikke stort heller, men mulig jeg burde brukt den lengre.
koseline Skrevet 10. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2011 Hei igjen Er det ikke flere som har erfaring med differin ? Håper på noen flere erfaringsutvekslinger :-)
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Hva er egentlig forskjell på whitehead og kviser?
koseline Skrevet 11. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2011 Jeg forsøkte den på blackheads, det eneste som skjedde var at huden ble veldig tørr og sår, så jeg ga opp etter en mnd. Nå bruker jeg den kun som nødbehandling på kviser som er på vei, den får dem til å modnes raskere. Det høres jo bra ut :-) Men får du arr da når kvisene modnes fortere?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 Hva er egentlig forskjell på whitehead og kviser? Whiteheads er hudormer, de som vises som små hvite nupper på huden, blir ofte til kviser etterhvert :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå