Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om hvordan differin skal virke på whiteheads, men skulle gjerne hørt noen personlige erfaringer om hvordan denne kremen har virket for deg?

Har selv brukt den i 3 uker nå og det har kommet opp en del nye kviser og mange mange nye whiteheads :-(

Noen som har erfart at whiteheadsene virkelig "kommer opp" og forsvinner? eller blir de alle til kviser ? eller ?

Er det vanlig å få en periode med mere kviser og whiteheads før en blir bedre? Hvor lenge varer normalt en sånn periode?

Håper noen har noen erfaringer og dele med meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsøkte den på blackheads, det eneste som skjedde var at huden ble veldig tørr og sår, så jeg ga opp etter en mnd. Nå bruker jeg den kun som nødbehandling på kviser som er på vei, den får dem til å modnes raskere.

Skrevet

Signerer AB. Huden min ble fryktelig tørr. Den hjalp ikke stort heller, men mulig jeg burde brukt den lengre.

Skrevet

tørker ut og flasser etter noen uker.

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen

Er det ikke flere som har erfaring med differin ?

Håper på noen flere erfaringsutvekslinger :-)

Skrevet

Hva er egentlig forskjell på whitehead og kviser?

Skrevet

Jeg forsøkte den på blackheads, det eneste som skjedde var at huden ble veldig tørr og sår, så jeg ga opp etter en mnd. Nå bruker jeg den kun som nødbehandling på kviser som er på vei, den får dem til å modnes raskere.

Det høres jo bra ut :-)

Men får du arr da når kvisene modnes fortere?

Skrevet

Hva er egentlig forskjell på whitehead og kviser?

Whiteheads er hudormer, de som vises som små hvite nupper på huden, blir ofte til kviser etterhvert :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...