AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Butikkkjeden KID pleier med jevne(eller ujevne?) mellomrom å ha -40% på alle varer. Nå er det massevis jeg skulle hatt der, derfor lurer jeg på om noen vet når det er -40% igjen?
Elensire Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 tviler egentlig på at du får svar på det TS. Ofte får ikke butikkansatte vite om slike kampanjer før rett før de kommer. Det blir og vanligvis gitt grei beskjed om at kundene ikke skal få vite om kampanjene heller. Slik er det hos oss. Rett og slett for å forhindre lekkasjer slik at konkurrentene skal få muligheten til å etterlikne tilbudet. og og for at vi ikke skulle miste kunder i periodene det ikke er kampanjer. Slik har det vært i alle butikkene jeg har jobbet. Men selvfølgelig, det kan jo være at KID har en helt annen policy 2
Gjest Spinell Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Slik var det da jeg jobbet i butikk også. Vi visste gjerne at det kom til å være et visst antall kampanjer i løpet av året, men nøyaktig hva som kom på salg, eller hvilken "type" kampanje visste vi ikke før like før kampanjestart.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg vet fra sikre kilder at KID nå har sluttet med sine "vennesalg" med 40 % rabatt. Trist for oss som pleier å handle masse de dagene. Nå er det salg på litt av hvert hele tiden i stedet ser det ut som, så det kan jo lønne seg å stikke innom med jevne mellomrom hvis det er noe spesielt man skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå